donderdag 31 mei 2012

Fashion stylingtips van mijn bezoekers


Onlangs vond er een winactie op mijn blog plaats, waarbij je een Dove pakket met Shoeby bon kon winnen. De winnaressen zijn inmiddels op de hoogte! Ik vroeg jullie bij deze winactie, jullie fashion stylingtips met ons te delen. Ik kwam veel leuke tips tegen, die ik vandaag ik dit artikel met jullie wil delen. Ik kwam namelijk veel styling adviezen tegen, waar we vast allemaal wat mee kunnen! Lees snel verder, misschien kom je jouw stylingtip nog wel tegen.



Mijn styling tip is dat je goede basic kleding in je kast moet hebben (goede jeans, shirts met korte en lange mouw, panty's, zwarte jurkje, blazer en goede lingerie). Dit kun je mooi combineren met een mooi stel pumps, sieraden/sjaaltje en een hippe tas. Zo heb je telkens een andere outfit als je dat veranderd. Wat iedereen bijna wel lekker vind dragen en mooi staat is een mooie goed zittende jeans, shirtje en een blazer. (door Mynthia)


Ga deze zomer voor een heerlijk loszittend zomers jurkje met een paar mooie pumps. Zit fantastisch en staat fantastisch! (door Karlijn)

Deze zomer mee gaan met de vrolijke kleurtjes! Die mogen niet ontbreken in je kleding kast! Zelf ben ik er blij met mijn blauwe en rood/roze broek en heb ik al veel verschillende kleuren hempjes/t-shirts in de kast liggen. Ik ben er helemaal happy mee, raad het anderen ook aan! (door Joselien)



Een goede blazer die de juiste lijn heeft voor jou figuur. Blazer over een lekker wijd shirt, of een luchtig blouseje en een lekker zittende skinny spijkerbroek met gekke enkel laarsjes, gave sneakers of sexy pumps. En ik zeg altijd 'bij twijfel, niet doen!' want dan blijft het in de kast liggen! (door Fleur)

Mijn beste stijlingstip is een blazer, ik heb ze zelf in verschillende kleuren en modellen, maar ze staan gewoon bij iedereen erg mooi. Een blazer staat vaak erg stijlvol en kan heel chique maar ook losjes gedragen worden. Ook kan een (fel) gekleurde blazer van een wit shirtje en een spijkerbroek een hele leuke outfit maken. Ook is de blazer perfect voor het lente seizoen, als je eigenlijk korte shirtjes aan wilt, maar het toch een beetje fris is. (door Sanne)


Wat ik altijd toch wel vaak doe, is mijn kleren op leuken met accessoires en opvallende schoenen. Laarsjes in het roze bijvoorbeeld of wat opvallende kettingen over elkaar. Die kleine dingetjes die het net even wat meer geven! (door Joyce)

Als afsluiter de stylingtip's die iedereen past:
Doe vooral aan waar je jezelf prettig in voelt, er is niks zo erg als in iets lopen wat 'fashionable' is en je gewoon eigenlijk helemaal verschrikkelijk vind, iets waar je je niet in thuisvoelt. (door Esmee)
Geniet van je lichaam, wees zelfverzekerd en straal! Wanneer jij een prachtige glimlach op je gezicht tovert, dan sla je de plank al niet meer mis! Van jouw glimlach is er maar een en die is niet te faken of te koop in een winkel! (van Lara)

Ik hoop dat jullie wat aan deze stylingtips hebben gehad, met dank aan jullie! Ik ga er in ieder geval lekker mee aan de slag en pak mijn vrolijke kledingstukken snel weer te voorschijn!

Lots of love, Lotte