vrijdag 25 mei 2012

Glossy box Mei 'Affordable Favourites'


De Glossybox van mei is binnen en dit keer zit de box vol met budget favorieten! Ik heb de box ontvangen en zal hem vandaag aan jullie laten zien. Ik ben alvast super enthousiast! Er zitten een aantral producten in die ik nog niet eerder heb gebruikt, daar ben ik alvast erg benieuwd naar. Lees verder om de box te bekijken!



Elke keer als ik de Glossybox krijg, voelt het als een cadeau! Check de leuke verkapping, het moment waarop je het strikje open maakt..


De redactie van Glossybox heeft haar favorieten uitgezocht en deze zitten in de box! Allemaal budget of drugstore producten. De box zit echt bom vol en ik zie ook behoorlijk wat fulsize producten.


Gliss Kur Ultimate Folume direct care mousse. Een volume mouse van Gliss Kur, in een fulsize verpakking. No-Ad Aloe After sun Lotion, deze heb ik al en vind ik echt héérlijk! Ook dit is weer een fulsize product.


Een Graphic Eye van Zoeva, een oogpotlood in een paarse kleur. Wat leuk! Zoeva is een Duits merk, ik heb er een heleboel kwasten van.


Dr. van Der Hoog reinigingsdoekjes, handig!



Masterpriece High Definition Mascara van MAX Factor. Dit is een luxe sample, handig zo'n kleine mascara verpakking. Hier ben ik heel erg benieuwd naar.


Mijn aller eerste BB Cream! Ik heb nog niet eerder een BB cream gebruikt, dus ik laat me verrassen. Dit is trouwens een fulsize verpakking, zo liggen ze ook in de winkels.


Swatches Zoeva Graphic eye en BB Cream.

Wat een leuke Glossybox is dit zeg! Allemaal producten die ik zal gaan gebruiken, review's komen er natuurlijk aan. Je kunt een abonnement op de Glossybox nemen voor 12,50 Euro per maand. Hier in zitten vijf producten, zowel fulsize en sample's. Ik vind het een leuk idee, alsof je elke maand een cadeautje krijgt!

Lots of love, Lotte