woensdag 9 mei 2012

How to: Roses nail art


Ik ben weer eens aan de slag gegaan met nail art en ik moet eerlijk zeggen, dat ik de smaak nu aardig te pakken krijg. Dit keer koos ik voor roosjes, romantische roosjes, in pastel kleuren. In een filmpje laat ik jullie zien, hoe je deze nail art zelf kunt maken. Super easy, iedereen kan het! Als je verder leest, zul je het filmpje zien.



Wat heb je voor deze nail art nodig? Een paar statéprikkers, een dun kwastje (deze is speciaal voor nail art), een rode nagellak, een witte lak, een groene lak en een stukje alliminium folie.

Tijd voor het filmpje!







Misschien niet de meest 'perfecte' roosjes, maar hé ze lijken toch aardig? Leuk om te doen en om mee te oefenen, na een tijdje lijken ze steeds beter op roosjes. De kunst is gewoon om niet te veel door de kleuren heen te draaien, maar ook weer niet te weinig.

Ik ben benieuwd of jullie deze nail art wel eens gemaakt hebben, zo niet? Aan de slag!

Lots of love, Lotte