dinsdag 15 mei 2012

MAC Mineralize eye shadow duo This & That


Oogschaduw kleuren in basic kleurtjes, die komen altijd van pas. Vooral als je een beginner bent op beautygebied! Je hebt natuurlijk budget variatie's, maar als je voor MAC wilt gaan is This & That een mooie aanrader. Het is een mineralize eyeshadow (die zijn erg fijn!) en bestaat uit twee basic oogschaduw kleuren. Namelijk een romige highlighter kleur en een beige kleur.



De mineralize oogschaduws van MAC zijn enorm fijn, ik heb er al meerderen van en ik vind ze erg prettig werken. Ze geven veel pigment en voelen super zacht aan, zelfs een beetje romig! Wat ik zo leuk vind, is dat This & That uit twee oogschaduw kleuren bestaat en ook nog eens kleurtjes die je dagelijks kunt gebruiken.



De verpakking is simpel en praktisch, geen gesleep met losse oogschaduwkleuren, maar gewoon twee kleuren in één doosje. Er zit 2,2 gram product in, meer dan in een normale MAC oogschaduw. Voor dit product betaal je 19,50 Euro.


Er zit een mooie glans over beide oogschaduwkleuren heen, dit zie ik zelf het liefst bij oogschaduws. Geen shimmer, maar ook niet helemaal mat. Doe mij maar een mooi glansje, net zoals This & That. Links zie je de vanille kleurige highlighter en rechts de beige kleur. Mooi samen te combineren, alleen nog een donker bruine kleur voor je crease en klaar is je ooglook.

This & That is echt een musthave! Handig om mee te nemen op vakantie en je kunt deze duo oneindig veel combineren. Zeker een aanrader als je een 'MAC groentje' bent en opzoek bent naar een mooi product van MAC. Dit is een toppertje!

Lots of love, Lotte