zondag 27 mei 2012

New in: MAC Watch Me Simmer


Watch me Simmer van MAC, dé lipstick waar ik opzoek naar was. En ein-de-lijk is hij van mij! De lipstick werd al eerder verkocht en nu was hij opnieuw te koop in de Reel Sexy collectie van MAC. Natuurlijk wat hij alweer uitverkocht, toen ik de tijd had om hem te kopen. Maar gelukkig was hij online nog wel op voorraad. Vandaag wil ik swatches aan jullie zien, want wat is hij mooi!




Watch me Simmer is een koraal kleurige lipstick, met een romige structuur. Hij is fel, echt een eye catcher in je look!



Eigenlijk zeggen de foto's genoeg, want de lipstick is gewoon prachtig! Koraal kleurig, met een beetje glans.




Hij is nog mooier dan ik dacht! Hij dekt goed, voelt heel romig en geeft enorm veel kleur af! Dit artikel heeft geen lange teksten nodig, want ik kan hier kort en krachtig over zijn: hij is absoluut mooi en een musthave voor deze zomer!

De lipsticks van MAC kosten 18 Euro, Watch me Simmer zit in de Reel Sexy collectie van MAC.

Lots of love, Lotte