dinsdag 1 mei 2012

Nivea Essentials: Een stralende huid begint met goed reinigen


Advertorial

Met Nivea Essentials kun je in drie stappen een mooie en gezonde huid creëren. Jullie weten het vast allemaal, het reinigen van je huid is het aller belangrijkste. Door je huid goed te reinigen blijft je huid in goede conditie, daarbij zal je huid stralen. Je huid goed verzorgen, het is zo belangrijk! Nivea maakt het ons een beetje gemakkelijker, met het drie stappen verzorgingsriteel.


Om je huid te reinigen is water alleen niet voldoende, bovendien is zeep niet goed, dat maakt onze huid nog droger. Gebruik daarom een milde reinigingsmelk, het reinigt je huid diep en zorgt er voor dat je poriën open gaan staan. Na de milk, ga je verder met een verfrissende tonic. Je restjes reinigingsmelk en make-up worden verwijderd en je huid voelt een stuk frisser, je krijgt er een oppepper van! Bovendien worden je poriën door een tonic weer gesloten.

Naast het reinigen, is je huid voorzien van een goede hydratatie erg belangrijk. Een dagcrème zorgt er voor dat je huid gehydrateerd wordt en ook geeft dit een stukje bescherming voor schadelijke stoffen van buiten af. Je huid zal geen vocht verliezen en zacht aanvoelen.
Wat vooral heel erg belangrijk is, is dat je verzorgingsritueel aanpast aan je eigen huidtype. Nivea heeft hier aangedacht en bedacht daarom meerdere lijnen. Zo zijn er verzorgingsproducten voor de droge/gevoelige huid, maar ook voor de gewone/gemengde huid. Kies de producten, die bij je eigen huid passen. Naast dit, volg je bovenstaand stappenplan. Dan weet ik zeker dat je huid zal stralen als nooit te voren! De producten van Nivea zijn goed betaalbaar en herken erg prettig.
Bekijk onderstaande video review, die ik voor jullie opnam. Ik geef mijn mening over de producten en ik laat zien hoe ik de producten gebruik.



Tip: Op de site van Nivea worden 300 pakketten reiniging en verzorging verloot!

Lots of love, Lotte