woensdag 2 mei 2012

Outfit: Classic Spring!


Wat is het heerlijk weer, dit noem ik toch echt een prachtige lente dag! Tijd voor een paar outfit foto's dacht ik. Een 'classic' outfit, maar toch helemaal spring-proof. Wit kan altijd, vooral in het voorjaar en in de zomer. Ik vind wit een mooie basic kleur, maar vandaag probeer ik de kleur wat meer klassiek te combineren. Geen outfit met veel poes pas, maar toch zeker wel Classic Spring!



Ik draag een witte/ creme kleurige blazer van Vero Moda. Hij is simpel, maar wel heel mooi en klassiek. Ik draag hem graag! Vandaag draag ik hem heel simpel met een wit T-shirt. De camel kleurige broek is één van mijn favorieten, ik ben dol op deze kleur! Door de witte blazer en top, komt de kleur nog beter naar voren.



Weinig accessoires, less is more! Een dubbele ring van de H&M, roze nagellak van de Hema en mijn Ray Ban Wayfarer.



De broek en de wedges komen van LOU, een winkeltje in Zwolle. Heel fijn, want hier verkopen ze schoenen in maat 35 ;).

Met dit lekkere weer heb ik helemaal zin om mijn kast in te duiken, opzoek naar outfits die perfect passen bij de lente. Heerlijk vind ik dat! En jullie, genieten jullie ook zo van het lekkere lente weertje?

Lots of love, Lotte