maandag 28 mei 2012

Review Babyliss Pro 2300W

Advertorial

Babyliss is het eerste merk dat haardrogers met professionele AC-motor heeft ontwikkeld voor de consument. Vandaag review ik voor jullie de Babyliss Pro 2300W. Deze haardroger met AC-motor droogt maar liefst tot 25% sneller en gaan wel tot 5 keer langer mee. Wanneer ik mijn haar wil gaan fohnen, heb ik vaak maar weinig tijd. Het liefst ben ik zo snel mogelijk klaar en dat kan met deze fohn! In korte tijd heb je droog, glanzend, soepel haar.


Eigenschappen van de Babylis Pro 2300W:

  • Krachtige haardroger met professionele AC-motor
  • Vermogen: 2300 Watt
  • Luchtsnelheid: 130 km/uur
  • tot 25% sneller drogen
  • Long life- professionele AC motor voor extra power
  • Ionische technologie
  • Keramische technologie
  • 2 snelheden en 2 temperaturen
  • Cool - shot
  • 2 Ultra smalle blaasmonden
  • Extra lang snoer (2.70 m)
  • Afneembaar filter
  • Ophangoogje
 
 


Wil je kans maken op een fohn van Babyliss met Ac-Motor, like dan de Facebook pagina van Babyliss. Ook moet je een reactie achterlaten bij dit artikel.

Lots of love, Lotte