zondag 20 mei 2012

Review: Carmen Straight & Curl


Tijdens de Libelle zomerweek werden mijn haren in de krul gezet met de Carmen Straight & Curl, met als resultaat een enrome bos met krullen. Zelfs na de hele dag sjouwen, zaten de krullen er nog in. Ik was enorm enthousiast en ook thuis heb ik de Straight & Curl uitgetest, vandaag is het tijd voor een review van deze krul- en stijltang van Carmen.


De Carmen Straight & Curl kost 24,95 Euro, dat noem ik nog eens een vriendelijk prijsje voor een krultang! De tang ziet er zo voor het oog prima uit. Zwart met grijs en tekst er op. Hij is multifunctioneel, namelijk een krul- en stijltang in een.



De tang is voorzien van een keramische coating, deze coating zorgt er voor dat je haar niet beschadigd. De tang kan maximaal 200 graden worden, dat is prima. Hij werkt ook super easy, met een aan en en uitknop. Aan de achterkant zit een vergrendelaar, waarmee je hem opent en sluit.



Zoals ik al zei, een stijl en krultang! Je kunt hem open maken, dan is het een stijltang en weer sluiten (krultang). Als ik heel eerlijk ben, vind ik hem voor het stijlen niet heel prettig werken. De tang sluit niet volledig op elkaar ,waardoor ik mijn haar niet helemaal goed kan stijlen. De krultang werkt wel erg fijn! De krultang heeft een diameter van 32 mm, hier kun je mooie grove krullen mee maken.



Het resultaat met de Carmen Straight & Curl! Perfecte krullen, die er niet 'gemaakt' uit zien, I like! Heel natuurlijk, grove krullen, die perfect blijven zitten. Spray het nog even af met wat haarspray en je coupe zal zeker een paar uur perfect in model blijven.
Ik ben eigenlijk heel erg tevreden met de Carmen Straight & Curl. Voor het stijlen raad ik je wel aan echt een stijltang te kopen, maar voor krullen werkt hij prima.

Lots of love, Lotte