donderdag 24 mei 2012

Sleek Ultra Mattes Darks palette


Matte oogschaduws zijn niet voor mij weg gelegd, tot dat ik dit palette van Sleek ontdekte! Het vinden van goed gepigmenteerde matte oogschaduws is vaak nog best moeilijk. Maar het Sleek Ultra Mattes Darks palette zit bom vol prachtige matte oogschaduws. Naast het Darks palette dat ik heb, is er ook een Brights palette. Vandaag deel ik een review met jullie, van het Darks palette.



Het palette zat verpakt in een leuk kartonnen doosje! Het doosje van het palette zelf is trouwens ook veranderd, het logo staat er nu een stukje kleiner op. Subtieler en mooier vind ik.



Wat ik zo mooi vind aan dit pallette, is dat er echt kleuren in zitten die veel gebruik. Normaal zou ik niet snel voor matte oogschaduws kiezen, maar dit palette is een beauty! Neutrale kleuren, maar ook wat meer kleur zoals groen, blauw en paars. Mooie highlighters, hier kun je alle kanten mee op.


 
Ik vind de grote spiegel in de deksels altijd zo handig aan Sleek palette's. Wat een mooie kleuren zijn het zo bij elkaar, tijd voor de swatches!



Orbit (mos groen), Ink (donker blauw), Highness (helder paars), Thunder (licht grijs), Maple (steen rood), Flesh (nude/peachy)



Noir (zwart), Dune (nude/huidskleur), Pillow Talk (wit), Paper Bag (chocolade bruin), Villan (aubergine/paars), Fern (donker groen).

Ah, wauw! Wat een prachtige donkere kleur en wat een goed pigment. De oogschaduws voelen zacht aan, korrelen niet en geven enorm veel kleur af. Zulke goed gepigmenteerde matte oogschaduws heb ik niet eerder gehad. De kleuren zijn prima te blenden. Ik voel een donkere ooglook aan komen.. Binnenkort komt er dan ook zeker een look online.

Het Sleek Ultra Mattes Darks palette kost 8,50 Euro en is o.a. te koop bij Boozyshop.

Lots of love, Lotte