maandag 21 mei 2012

Vera's outfit: Feathers and Flowers


Feathers and Flowers, zo beschrijf ik de kledingstyle van Vera maar even. M'n zusje Vera liet in het begin van mijn bloggertijd wel vaker outfit's zien. Daarom nu weer eens een outfit van haar! Ze heeft een heel andere style dan mij, een meer nonchalante, stoere style. Veel 'indianen' details, zoals veren, vlechten en wijdt vallende shirtjes. Kijk verder om deze outfit van Vera te bekijken.


Deze outfit foto's zijn trouwens niet van vandaag, maar van een paar dagen terug. Toen was het nog niet zo warm als vandaag! Vera is fan van de New Look, vandaar veel items van dit merk.




Vera is een echte zonnebril addict! Nee, hier kan ik absoluut niet tegen op. Bij elk shoptripje moet ze wel een zonnebril scoren, ze heeft al een hele verzameling. Deze oranje is lekker fris en zomers! Haar sandaaltjes met steentjes vind ook te gek, deze komen van Kenzaa.nl



Feathers and Flowers! Vera draagt graag veren oorbellen, zal het aan de naam liggen ;) De bloementop vind ik echt te gek, ook deze komt weer van de New Look.


De legergroene jas komt, je raad het al, ook van de New Look! Lekker casual, nonchalant, maar helemaal Vera! Dit is weer echt een typische Vera outfit, het past erg goed bij haar. Ze draagt bij deze outfit een donker groene jeans, merk is onbekend. Ik vind het leuk om af en toe een outfit post te plaatsen van haar, omdat ze weer een heel andere style heeft. Misschien kan Vera jullie weer op heel andere ideetjes brengen, laat me weten als we dit vaker moeten doen!

Bedankt Veer, je ziet er top uit!
Lots of love, Lotte