woensdag 16 mei 2012

Win een workshop, fotoshoot en goodiebag!


M'n blog bestaat nu bijna twee jaar en ter ere hier van wilde ik iets speciaals voor mijn bezoekers doen. Ik heb heel lang zitten nadenken en ik heb wat leuks voor jullie kunnen bedenken! Ik organiseer een workshop voor acht van mijn lezeressen. Een uitgebreide make-up workshop, waarbij je direct zelf aan de slag kunt met de producten uit je goed gevulde goodiebag. Tot slot vind er een professionele fotoshoot plaats. Lijkt je dit wel wat? Lees snel verder!



Ik ben geen opgeleide visagiste, maar heb wel aardig wat kennis en ervaring opgedaan voor mijn blog en mijn liefde voor beauty. Deze kennis wil ik graag in real life aan jullie overbrengen! Vandaar een workshop, voor acht van mijn lezeressen. Tijdens de workshop bespreek ik dé trends voor deze zomer en gaan jullie natuurlijk ook zelf aan de slag. Er staat voor iedereen een goed gevulde goodiebag klaar, met erg leuke producten, al zeg ik het zelf.


Nadat jullie zelf aan de slag zijn gegaan, is het tijd voor een fotoshoot! Maddy studeerd aan het Cibap in Zwolle en heeft veel les gehad in fotografie, ze maakt prachtige foto's. Bekijk vooral haar site even om te zien hoe goed ze is! Ze maakt foto's van jou en je look, deze foto's krijg je achteraf natuurlijk opgestuurd.

Naast de workshop en de fotoshoot, wil ik er natuurlijk gewoon een heel gezellige middag met mijn bezoekers van maken. Met een lekker hapje en drankje komt het vast helemaal goed!

De workshop zal bij mij thuis plaats vinden in Den Ham (Overijssel). Het adres zet ik niet online, maar zal je via de mail krijgen als je uitgenodigd wordt.
Als je interesse hebt, moet je je er wel bewust van zijn dat er foto's gemaakt gaan worden en waarschijnlijk ook op mijn site komen.


De workshop zal vrijdag 29 juni plaats vinden, van 14.00-17.00 uur. Ik hoop natuurlijk dat jullie allemaal enorm enthousiast zijn, want dat ben ik in ieder geval wel!

Stuur een mail naar madamlotte@hotmail.nl met een motivatie waarom je graag bij de workshop zou willen zijn. Misschien kun je ook kort iets over jezelf vertellen (foto is ook leuk!), ik ben namelijk wel benieuwd wie mijn bezoekers zijn! Ik kies random acht meiden uit, die ik uitnodig voor de workshop. Als je een mailtje stuurt, moet je wel zeker weten dat je kunt komen. Den ham is trouwens prima met het openbaar vervoer bereikbaar.

Je kunt mailen t/m 8 juni, daarna maak ik de winnaars bekend.

Lots of love, Lotte