vrijdag 29 juni 2012

Benefit They're Real mascara


De Benefit They're Real mascara heb ik inmiddels zo'n twee maanden in gebruik, daarom werd het weer tijd voor een review. Ik test regelmatig mascara, veel verschillende soorten van verschillende merken. Maar ik vind ze lang niet altijd 'goed' genoeg om er een review over te schrijven. De They're Real mascara van Benefit vond ik wel interessant genoeg, daarom vandaag een review!



Wij verlangen allemaal naar volle, lange en gekrulde wimpers. Zondat dat ze klonteren en het liefst willen we dat onze wimpers er aan het eind van de dag nog net zo uit zien, als wanneer we de mascara 's ochtends aanbrengen. Vlekloos en in perfecte krul! De Benefit They're Real mascara beloofd hier in te voldoen. Hmm, zal het echt zo zijn?



Het flesje van de mascara vind ik leuk, lekker speels! Het mascara borsteltje is van kunststof en een stuk groter dan de meeste mascara borsteltjes. In het begin moest ik hier even aan wennen, omdat ik liever met 'oude wetse' smalle borsteltjes werk. Maar na een paar keer oefenen, vind ik hem toch wel erg fijn werken!


Zonder mascara



Met Benefit They're Real mascara

Ik ben zéér tevreden over deze mascara van Benefit! Dit is de aller eerste mascara die bij mij écht de hele dag op zijn plek blijft. Het is officieel geen waterproof mascara, maar zo werkt hij wel. Hij maakt mijn wimpers voller, langer en geeft een klein beetje krul. De krul had van mij nog wel iets meer gemogen, maar verder is hij perfect! Geen vlekjes of korreltjes onder je ogen, hij blijft perfect op zijn plek. De prijs is een tegenvaller, hij kost namelijk 25,90 Euro.. Maar toch zal ik het voor deze mascara er wel voor over hebben!

Lots of love, Lotte