zaterdag 2 juni 2012

Fotodagboek mei 2012


De maand mei zit er alweer op, tijd voor een fotodagboek dus! Afgelopen maand hebben we een beetje van het zomerweer kunnen genieten, ik ben lekker op vakantie geweest en heb nog veel meer leuke dingen die ik met jullie wil delen. Lees daarom snel verder om mijn foto's van deze maand te bekijken.



De buurvrouw kwam langs met super schattige kuikentjes! Ah, zo lief


Moederdag cadeautjes voor mama gekocht!


Hmm, Cupcake's in de oven.


Met mama naar de Libelle dag!


Mijn meest favoriete geur van dit moment.


Leuke goodie's voor m'n workshop!


Eigenlijk vind ik birckenstocks maar degelijke dingen, niet heel mooi. Maar ze lopen té lekker en zijn ook goed voor mijn voeten. Ik besloot daarom toch een nieuw paar te kopen, maar dan wel met een lekker gek panter printje! Ha ha


Vera haar Iphone kwam binnen ze kocht direct een leuk hoesje, hoe leuk!


De Glossybox zat deze maand bom vol leuke producten!


DIY chocolade masker


Oeh, lekker, maar je wordt er zo vet van! Arretjescake


Super druk met m'n portfolio, maarr.. Ik ben bijna klaar!


Warm weer, dus. IJS!


Zonnen op ons balkonnetje.



Met een lekker glaasje sinasappelsap

Koffer pakken voor een weekendje Texel!


Onderweg


Strand van Texel, wat een heerlijk weer was het zeg.


Kusje x


Terrasje met Vera


Zee!


Met mama terug op de boot.


Bye bye Texel!


Bij thuiskomst leuke pakketje open maken, yay!


En weer aan de slag, foto's maken!

Zo, dat was hem weer! Een leuke maand, met lekker weer en leuke dingen! Hoe was jullie maand?

Lots of love, Lotte