dinsdag 26 juni 2012

How to: Losse oogschaduw aanbrengen (+ Summer bronze ooglook)


Het aanbrengen van losse oogschaduws heb ik altijd een lastig klusje gevonden. Maar dat weerhoud mij er niet van om het toch te blijven proberen. De pigmentatie en de kleuren van losse oogschaduws zijn vaak erg mooi, daarom ging ik aan de slag en laat ik jullie in een video zien hoe je losse oogschaduws of pigmenten het beste kunt aanbrengen.



Ik hoop dat jullie wat aan mijn tips hebben gehad. Gewoon blijven oefenen en je oogschaduw goed aftikken, voordat je hem aanbrengt. Dan moet het vast en zeker goed komen. Voor extra kleur breng je de oogschaduw nat aan, op deze manier heb je ook wat minder last van fall out.



Verschillende sample's en pigmenten uit mijn stash, o.a. MAC en Lime Crime.
Losse oogschaduws zijn mooi en na een paar keer oefenen, weet ik zeker dat je het mooit kunt aanbrengen. Bij mij staan er in ieder geval nog een aantal pigments van MAC op mijn wishlist.

Lots of love, Lotte