maandag 18 juni 2012

Let's get very personal


Jullie zijn dol op persoonijke update's, daarom werd het weer tijd voor een versy personal tag! Deze tag bestaat uit een heleboel persoonlijke vragen, ze zijn niet allemaal even boeiend. Maar jullie leren me toch weer een beetje beter kennen, denk ik! Komt 'ie.



Dit wordt heel persoonlijk! Ben je er klaar voor?
Oh, yeah!

Wanneer is de laatste keer dat je echt gebroken was? (emotioneel)
Het afgelopen jaar, best wel vaak. Dit had natuurlijk te maken met mijn thuissituatie. Mijn ouders zijn het afgelopen jaar uit elkaar gegaan en dat heeft heel wat met mij gedaan.

Heb je ergens zin in op dit moment? (eten)
Een shot chocola! Ik denk nu aan een lekkere brownie of gewoon een reep chocola. Hmm..

Zou je liever tien kinderen hebben of geen kinderen?
10 kinderen! Ik ben dol op kinderen, ik kan me niet indenken geen kinderen te krijgen.

Wat hoor je op het moment van schrijven?
Voetbal op televisie.

Staat je bed tegen meer dan een muur aan?
Nee, tegen twee muren.

Waar denk je op dit moment aan?
Ik zit nu te denken, waar ik op dit moment aan denk. Haha. Nee ik dacht net aan mijn portolio, omdat hij helemaal af is. Hier heb ik een jaar lang, kei hard aan gewerkt. En hij is gewoon helemaal af, ik ben best wel trots!

Sta jij altijd klaar voor je vrienden?
Ik sta altijd klaar voor mijn echte vriendinnen, ook al spreken we elkaar niet dagelijks. Ik ben dol op ze en ben er voor ze, wanneer ze mij nodig hebben. Ze kunnen altijd aankloppen!




Wie is de laatste persoon die jou heeft zien huilen?
Mama of Jan-willem

Wat doe jij altijd als je nerveus bent?
Stotteren en ik krijg rode wangentjes!

Wees eerlijk, vind jij mensen in het algemeen leuk?
Ik ben dol op mensen, ik vind het ook helemaal niet fijn om alleen te zijn. Het liefst heb ik altijd mensen om me heen en dan het liefs mensen om wie ik geef. Maar over het algemeen, vind ik mensen leuk. Ik werk natuurlijk met mensen, dus ik denk dat dit hiervoor een belangrijke voorwaarde is. Dat je een mens moet kunne accepteren en het positieve in het mens moet kunnen zien.

Is er iemand die jou volledig begrijpt?
Moeilijk, want niemand kan zich voelen zoals ik dat doe. Maar ik denk dat mijn moeder, mij wel heel goed begrijpt. Niet in alles hoor, in sommige dingen begrijpt Jan-willem mij weer beter. Vaak hoeven wij elkaar maar aan te kijken, om elkaar te begrijpen. Het is zo fijn om zo’n iemand bij je te hebben.

Heb je op dit moment een reden om te lachen?

Ja! Ik heb altijd een reden om te lachen. Komt ‘ie hoor!

Mijn portfolio is af en ik hoef nog maar 7 dagen stage te lopen! Het wordt morgen mooi weer. Over een paar weken ga ik op vakantie naar Barcelona. Over twee weken vind mijn workshop voor mijn bezoekers plaats. Ik ben een weekendje weg met mijn lover aan het plannen en ik ben blij, omdat ik blij ben met mijn leven!
Heeft iemand jou wel eens verteld dat die persoon jou voor geen goud kwijt wil?
Ja, Jan-willem.

Zou je gelukkiger zijn als het leven een “rewind”-knop zou hebben?
Nee, want het leven loopt zoals het loopt. Tuurlijk, niet alles gaat altijd zoals jij het wilt. Maar ik denk dat je dankbaar moet zijn voor je leven, zoals het gaat. Ik zou het absoluut niet anders hebben gedaan, want ik ben trots op alles wat ik heb gedaan en wat ik heb bereikt. Ik ga mijn dromen achter na en daar wordt ik gelukkig van.

Vertel jij je ouders alles?
Nee, wel bijna alles.

Zou het jou uitmaken als je vriend zou roken?
Eigenlijk wel ja. Toen ik verkering kreeg met Jan-willem rookte hij, hij is binnen een maand voor mij gestopt met roken. Wat een schat! Nu 5 jaar later, is hij nog steeds gestopt.

Heb je het gevoel dat je binnenkort gekwetst gaat worden door iemand?

Nee.

Kan je je herinneren wie je op deze dag, vorig jaar leuk vond?
Ja, Jan-willem!


Denk je meer aan het verleden, het heden of het hier en nu?
Ik kijk naar het heden, want daar wordt ik gelukkig van! Maar ik denk ook aan het hier en nu, omdat ik op dit moment geniet van alles wat ik doe.

Hoeveel uur slaap krijg je gemiddeld per nacht?

7 of 8 uur.

Ben jij makkelijk om mee om te gaan?
Ik denk het wel. Volgens mij ben ik best sociaal en ben ik voor een ander niet moeilijk om mee om te gaan.

Haat jij de persoon waarmee je voor het laatst een gesprek hebt gehad?
Nee, want mijn mama en Vera zijn lief!

Wat heb je voor het laatst gedronken?
Een glas cola light.

Welk soort bed heb jij?
Een bedbank voor 2 personen.

Hou je van de regen of haat je het?
Ik hou van een zonnetje!

Heb je ooit iets gedaan terwijl je altijd tegen jezelf had gezegd dat je het nooit zou doen? Zo ja, wat is dat?
Dingen doen die ik spannend vind, dat heb ik wel gedaan ja. Maar dit zijn wel dingen geweest, die ik wel zelf wilde gaan doen. Het was een uitdaging, maar maakte me eigenlijk alleen maar sterker! Ik denk hierbij aan verschillende taken op stage.


Zien mensen jou als optimist of pessimist?
Optimist. Ik lach eigenlijk altijd, dat zeggen mensen ten minste. Ze zien mij als een vrolijk persoon en dat is ook mijn gevoel, fijn dat mensen dat ook zien.
 
Met wie heb je als laatste in de auto gezeten, op je familie na?
Met Jan-willem.

Wat is de laatste film die je in de bioscoop hebt gezien, en met wie heb je die film gezien?
Ik weet het heel eerlijk gezegd niet meer. Dat is alweer een hele tijd geleden.

Ben je een keer gekwetst door iemand waarvan je nooit verwacht had dat die je zou kwetsen?
Ja, dat ben ik.

Je ouders zijn op vakantie. Zou je een groot feest geven?
Nee, absoluut niet. Ik doe lekker m’n eigen ding, ga lekker koken. Maar ik ben niet zo’n feestbees die de bol op stelten gaat zetten. Misschien zou ik wel wat vriendinnen uitnodigen, maar daar zal ik het dan ook bij laten.

Heb je spijt van je vorige relatie?
In de tijd dat het over ging, wel ja. Maar achteraf heeft die relatie er wel voor gezorgd, dat ik ben zoals ik nu ben. Ik ben sterker dan ooit en ga niet over mijn eigen grenzen heen. Het heeft me de inzicht gegeven, in wat ik wel en niet in een relatie zoek.

Spendeer je je weekend liever bij een concert of in de discotheek?
Concert.

Heb je het idee dat je vaak voor hetzelfde soort type jongen valt?
Nou.. Jongens met donker haar, blauwe ogen en een nonchalante look trekken toch wel sneller mijn aandacht. Hihi, maar mijn exen lijken totaal niet op Jan-willem.

Heb je ooit een grapje over iemand gemaakt wat die persoon aan het huilen maakte?
Nee, ik geloof het niet.

Denk je dat je teveel aandacht aan je uiterlijk besteed?
Nee, het zou niet goed zijn als je dat dacht toch? En anders verander je er toch iets aan? Ik besteed zoveel aandacht aan mijn uiterlijk, als ik wil. Soms mag het wel iets meer vind ik, omdat ik simpel weg niet altijd genoeg tijd heb voor mezelf.


 
Ben jij snel jaloers?
Ik ben eigenlijk heel tevreden en niet snel jaloers. Als ik jaloers ben, dan zegt dat iets over mezelf. Ik ga dan eerst bij mijzelf te wege, wat mij jaloers maakt. Als ik hier achter ben, kan ik bedenkenken wat ik er aan kan doen om dit gevoel niet meer te hebben.

Heb je de afgelopen week kleding gekocht?
Ja! Een paar grijze Converse Allstars bij Zalando.

Mis je iemand op dit moment? Zo ja, wie?
Jan-willem, omdat ik hem een kusje wil geven!
Een paar vriendinnen, omdat ik ze te weinig heb gezien de afgelopen tijd.

Laatste persoon die jou aan het huilen heeft gemaakt?
Ik kan het me even niet zo goed herinneren..

Maakt de gedachte aan je ex je woedend?
Ah nee, dan moet ik toch zeker meer dan 6 jaar terug in de tijd. Ik was in die tijd 15 jaar, ik kan daar niet meer woedend om worden. Ik kan er eerder om lachen, dat ik me zo heb kunnen gedragen.

Wat doe je morgen?
Ik loop morgen een dagje stage.
Ben jij zo’n persoon die om de haverklap een nieuw vriendje heeft?
Absoluut niet. Ik ben al 5 jaar samen met Jan-willem en ben dan ook niet van plan om bij hem weg te gaan. Jan-willem is mijn lover, mijn maatje en mijn aller beste vriend. Iemand waar ik zo gek op ben en iemand die zo gek op mij is, die wil ik niet meer kwijt.

Is er iemand die jij graag zou willen zien op dit moment?
Ja hoor.

Heeft je ex je ooit bedrogen?
Ja.

Houd je van suikerspinnen?
Ja lekker zoet!

Wie was de laatste persoon waarmee je een serieus gesprek hebt gevoerd?
Op stage met mijn collega’s.

Ben je ooit tegen iemand aan in slaap gevallen?
Ja.

Hoe was je week? Geef een cijfer van 1 tot 10.
Een dikke vette 9!

Heb je een vriend van het andere geslacht waarmee je goed kan praten?
Ja, Jan-willem. Of telt hij niet mee?

Wat deed je gisteravond om twaalf uur?
Toen sliep ik.

Wat is je stemming op dit moment?
Happy!

Wie was de eerste persoon tegen wie je praatte vandaag?
Tegen de conducteur in de trein.

Is er de afgelopen maand iets gebeurd wat je heel erg blij maakt?
Ja hoor. Bijvoorbeeld het afronden van mijn stage, het werken aan mijn site of het afspreken met vriendinnen.

Met wie was je gisteravond?
Gister avond was ik thuis met mijn moeder, zusje en hond.

Heb je met iemand gepraat tot je in slaap viel gisteren?
Nee.

Wie moet beginnen met een kus? Het meisje of de jongen?
De jongen.

Heb je plannen voor dit weekend?
Lekker uitslapen en dingen doen die al heel lang niet meer heb kunnen doen! Dit is het eerste weekend in lange tijd, dat ik weer ├ęcht vrije tijd heb.


Dat was een gezellige tag om in te vullen! Hopelijk hebben jullie me weer een beetje beter leren kennen, neem de tag vooral over, als je hem leuk vind.

Lots of love, Lotte