maandag 4 juni 2012

Look: Sleek Mattes Darks Palette


Ik had jullie nog een look met het Sleek Mattes Darks palette beloofd, dus bij deze! Ik was (en ben) enorm onder de indruk van dit palette, vol met prachtige, matte kleuren. Normaal gesproken heb ik het niet zo op matte oogschaduws, maar dit palette heeft mij van gedachten veranderd! Ik maakte een draagbare look, die ik de afgelopen week al een paar keer heb gedragen.



Het een warme look geworden, die overdag goed te dragen is. Je kunt de look wat heftiger maken, door zwart toe te voegen in je arcadeboog. Of door juist een andere kleur onder je ogen aan te brengen (wat dacht je bijvoorbeeld van groen!).



Ik heb Flesh (een nude/peache kleur) over mijn gehele ooglid aangebracht. In de buitenste ooghoeken en in mijn arcadeboog, bracht ik de steenrode Maple. Om mijn arcadeboog wat extra aan te zetten, bracht ik hier ook nog Paper Bag aan. Dit is een chocolade, donker bruine kleur. Als highlighter bracht ik in mijn binnenste ooghoeken en op mijn wenkbrauwbot wat van de kleur Pillow Talk aan. Maar stiekem heb ik hier nog een klein beetje glans over heen aangebracht.


Wat een heerlijk palette is dit en dit had ik van te voren echt niet verwacht! De matte oogschaduws zijn enorm goed gepigmenteerd, de kleuren zijn goed te combineren en blenden prima. Ik voel nog een ooglook aankomen. Wat jullie?

Lots of love, Lotte