vrijdag 22 juni 2012

Lush Rub Rub Rub scrub


Scrubben is wat mij betreft een must in de zomermaanden! Je verwijderd je dode huidcellen er mee en je huid voelt er zijde zacht van aan. Om je zomerkleurtje zo egaal mogelijk te krijgen en te behouden scrub ik regelmatig. Mijn favoriete lichaamsscrub? Rub Rub Rub van Lush!


De Rub Rub Rub is een scrub die ruikt naar een 'dagje strand', echt zo vind ik het ruiken! Het is een verfrissende douchescrub met de geur van citroen en mimosabloesem. De pot bevat 330 gram en kost 13,95 Euro.


Laten we eens even naar de ingrediƫnten gaan kijken. De douchescrub bevat zeezout, met zeezout kun je je huid goed reinigen en het bevat ook nog eens veel mineralen. De lemon, jasmijn en mimosabloesem zorgen voor de frisse, zomerse geur.



Ik heb de scrub nu een aantal keer gebruikt en ik ben er helemaal weg van! De scrubdeeltjes zijn goed in verhouding, niet te grof en niet te fijn. Wat ik prettig vind, is dat de scrubdeeltje oplossen en niet op je lichaam blijven liggen. Ik masseer de scrub over mijn hele lichaam, je reinigd en scrubt je lichaam zo tegelijk. Ik vind de geur heerlijk, super fris!


Mijn huid voelt na het scrubben heerlijk zacht aan, klaar om te zonnen! Nu nog even wachten op het zonnetje, maar mijn lichaam is er vast klaar voor. Deze scrub gaat ook zeker weten mee op vakantie.

Lots of love, Lotte