maandag 25 juni 2012

Madam Lotte in de media: Reach


Onlangs kwam Maddy bij mij langs, om mijn eerste echte interview af te nemen. Maddy studeerd aan het Cibap, vakschool in Zwolle. Ze zit in het derde jaar en is bevriend met mijn zusje Vera. Ze vroeg me voor het interview, die in haar eigen magazine zou komen. Zo gezegd, zo gedaan! Ik ben trots op het resultaat, het is een mooi interview geworden. Mijn complimenten voor Maddy!




Reach is een inspirerend magazine door en voor vrouwen boordevol doe-het-zelf ideeën, op creatief gebied maar ook op sociaal gebied. Zo staat het blad vol met leuke ideeën op het gebied van interieur, mode en voeding, en worden er verschillende interviews gehouden met vrouwen die door eigen initiatief iets bereikt hebben. Inspirerende verhalen afgewisseld door creatieve ideeën.
Aldus Maddy.

Het magazine ziet er wat mij betreft erg professioneel uit, de foto's zijn echt schitterend. Dat is zeker een kwaliteit van deze knappe dame! En hé laat zij nou net foto's komen maken op mijn workshop ;).



Hihi, ik ben best trots als ik dit zo op papier zie staan.



Klik op de afbeeldingen om de tekst te vergroten.

De tips en de DIY bij het interview heb ik trouwens ook bedacht! Leuk dat dit bij het interview is toegevoegd.

Lots of love, Lotte


Foto's zijn uiteraard door Maddy gemaakt.