zondag 17 juni 2012

Musthaves voor deze zomer


Nog twee weken en dan zit mijn jaar stage er op! Dat wil zeggen dat het voor mij bijna vakantie is Ik ga in de vakantie werken op mijn stage plek, dus ik ben er nog niet helemaal weg. Maar om me alvast een beetje voor te bereiden op de zomer, zet ik mijn musthaves voor deze zomer op een rijtje. Deze producten of items mogen wat mij betreft niet ontbreken deze zomer!



Om te beginnen is een zonnebrandcreme het aller belangrijkste. Je moet je huid voor de zon beschermen, breng minstends SPF 30 aan. Breng een aparte zonnebrandcreme voor je gezicht aan, deze zijn namelijk wat milder en speciaal voor de huid van je gezicht samengesteld. Hé en ben je nog niet bruin genoeg, ga dan lekker smeren met een zelfbruiner.


Om je bruine huidje zo lang mogelijk te behouden, is het van groot belang je huid regelmatig te scrubben. Juist in de zomer is dit goed voor je huid, je verwijderd er je dode huidcellen mee en je behoud je zomerse kleurtje beter. Lush heeft heerlijke scrub's, binnenkort komt er een review van één van mijn favoriete scrubs van dit moment.


BB creams zijn niet meer weg te denken, ik vind het heerlijk om een BB cream te gebruiken op warme dagen. Hij geeft mijn huid verzorging en een lichte dekking, dat is wat ik nodig heb op warme dagen. Ik vind deze van Gasrnier eigenlijk best fijn, als jullie nog een review willen lezen, dan hoor ik het graag!



Het staat niet alleen leuk om een zonnebril in de zomer te dragen, het bescherm je ogen en je huid rondom je ogen ook nog eens. Ik draag hier mijn favoriete zonnebril van Ray Ban, de Wayfarer. Hij komt van de webshop SmartBuyGlasses, waar ze nog veel meer designer zonnebrillen verkopen.



Op make-up gebied heb ik in de zomer ook zo mijn favorieten. Wat dachten jullie van de prachtige Sleek highlighter, deze mag deze zomer niet in mijn stash ontbreken. Een beetje kleur op mijn nagels en gezicht vind ik ook een must voor deze zomer.


Een leuke bikini en een rieten hoed, klaar om te zonnen op het strand! Ik ben benieuwd wat jullie musthaves voor deze zomer zijn?!

Lots of love, Lotte