woensdag 13 juni 2012

Outfit: Basic & Sasha boots


Het is alweer een tijdje gelden dat ik mijn Sasha Pistol boots kocht, maar ik liet ze nog niet eerder in een outfit post zien. Daar moest snel verandering in komen natuurlijk! Ik combineer ze met een lichte jeans en m'n favoriete witte blousje. Eigenlijk een hele basic outfit, gewoon zoals ik het graag zou dragen.



Deze witte blouse komt van de Zara, ik kocht hem een paar maanden geleden, en ben er helemaal weg van. Ik draag hem erg vaak, op deze manier, of juist onder een jasje. Hij staat eigenlijk altijd leuk en je kunt hem met veel combineren. Dit is hoe ik hem het liefst draag! De jeans is trouwens ook van de Zara.



De Pistol boots van Sasha, ik ben dol op ze! Het zijn hele basic, zwarte laarsjes. Maar je kunt ze werkelijk met elke outfit wel combineren. Ze zijn praktisch en ik denk dat ze nog jaren mee zullen gaan, omdat het zo'n goed model is.



Ik vind dit een outfit, die heel goed bij me past. Ik draag in mijn oren een paar oorbellen van de H&M, vind ze helemaal leuk! Ik zit trouwens wel te wachten op het lekkere zomer weer, kom maar door zonnetje!

Lots of love, Lotte