woensdag 27 juni 2012

Outfit: Denim jacket & studded boots


Afgelopen zondag was het vooral een regenachtige dag. Geen zomerse outfit dus! Ik kon het niet laten en trok direct mijn studded boots van Hot Ice aan. Ik vind ze onwijs gaaf, bij zulke stoere boots past natuurlijk een stoere look. Ik koos daarom voor een denim jacket en m'n sjaal van de H&M.




M'n outfit bestaat vooral uit aarde tinten, gecombineer met mijn lichte denim jacket. Deze komt van de Zara. De boots kocht ik in Groningen en zijn van het merk Hot Ice. Deze studded boots vind ik stoer, maar nog wel draagbaar en goed te combineren. Studded schoenen vind ik lang niet altijd mooi, vind ze al vaak te ordinail of iets. Maar bij deze had ik dat niet. Ik vind ze echt heel gaaf!




De tregging is van Pieces, de witte top van de H&M en het spijkerjasje van de Zara. De sjaal zagen jullie al in mijn shopper de shop artikel, deze komt van de H&M.
Jullie gaan er vast naar vragen, dus hier komt 'ie. Ja, ik heb mijn haar weer geverfd. Ik had eerst ombre haar, dit had ik vier maanden terug bij Hair Today laten verven. Alleen was de kleur zo enorm vervaagd, dat ik er een beetje klaar mee was. Het was niet meer die kleur die ik had laten verven, maar het was dof en blond. Er werd weer tijd voor mijn 'eigen' kleurtje.


Niet echt een zomerse outfit, maarja, dan moet het ook maar eens goed zomer worden hoor! Ik hoorte op de voorspellingen dat het morgen (of vandaag, ligt er aan wanneer je dit leest) wel erg warm zou worden. Laten we hopen op een zonnnig dagje.

Lots of love, Lotte