zondag 24 juni 2012

Shopper de shop!


Na een drukke en stressvolle periode, werd het tijd om eens te ontspannen. Daarom gingen m'n moeder en ik een dagje shoppen, in één van m'n favo shopsteden, Groningen! Natuurlijk kwam ik niet met lege handen thuis, daarom laat ik jullie in dit artikel even zien wat ik kocht en kreeg.



Bij de SIX kocht ik dit schattige, dunne armbandje van Kuise meisjes. Hij is mint groen en er hangen een aantal bedeltjes aan. Super cute! Hij was 5,95 Euro.



Deze super stoere boots, kreeg ik van m'n moeder! Ze zijn van het merk Hot Ice. De kleur is camel/licht  bruin, er zit een gespje op en studs. Ze zijn erg stoer, maar dat vind ik juist leuk. Juist leuk om deze boots te combineren met vrouwelijke kleding. I like! Ze waren 119,95 Euro.



Bij Sephora kon ik natuurlijk niet voorbij Urban Decay lopen. Deze nieuwe (neon) lakjes sprongen er direct voor mij uit, afrekenen maar!



En dan het Naked palette, deze wilde ik al zo lang hebben, al sinds hij in Nederland verkocht wordt! Hij was steeds uitverkocht en uiteindelijk besloos ik toen om eerst het Naked2 palette te kopen, maar dan kan het originele eerste Naked palette natúúrlijk niet ontbreken. Het Naked palette kost 49,95 Euro en was een actie, waarbij je op het 2e product 50% korting kreeg. Voor de nagellakjes betaalde ik daarom 12 Euro.



Bij de H&M kocht ik deze tunnel sjaal en haar elastiek. De sjaal was 9,95 Euro en het elastiek 3,95 Euro geloof ik.

Ik heb lekker geshopt en ben vooral heel erg blij met de Boots en het Naked palette!

Lots of love, Lotte