maandag 11 juni 2012

Sleek GLO Face & Body Highlighter


Ik heb een heerlijk zomerproduct voor jullie in petto, namelijk de Sleek GLO face & body highlighter in Bronze Baby. Een prachtig bronzing product, met een mooie shimmer/glans. Ik ben dol op de palette's van Sleek, maar dit product is toch wel een pronk stukje van Sleek, als je het mij vraagt. Lees snel verder om mijn review over dit product te lezen.



Een strakke verpakking, zoals we van Sleek gewend zijn. Er zit 8,2 gram  van het product in, wat aardig wat is.

Wanneer je hem open maakt, is 'ie nog mooier!



De Face & Body highlighter bestaat uit vijf verschillende bronzing, highlighter en blush tinten. Je kunt ze apart van elkaar gebruik, of zelfs als oogschaduws! De kleuren zijn namelijk erg goed gepigmenteerd, ik heb ze al meerder keren in een ooglook gebruik en daar is dit product ook zeker geschikt voor. Maar als bronzer vind ik hem toch wel het mooist!


Swatches apart van elkaar. Veel pigment en een prachtige glans!


De kleuren gemengd aan gebracht, ook erg mooi! Een warme bronzing kleur en een mooie glow.


Heb ik de Face & Body highlighter vrij licht aan gebracht.



En hier wat meer! Wauw, ik ben dol op dit effect. Heerlijk zomers en die healthy glow, ik houd er van.

Wat ben ik blij dat budgmet Sleek met zo'n mooi product als deze komt, daarom ben ik zo dol op Sleek. De GLO Face & Body highlighters zijn in meerdere kleuren verkrijbaar en zijn o.a. hier te koop. Ze kosten 9,95 Euro per stuk.

Lots of love, Lotte