donderdag 14 juni 2012

Vakantiebaantje lekker geregeld?



Advertorial

Heb jij je vakantiebaantje voor deze zomer al geregeld? Net als veel andere jongeren, werkte ik zo'n zes jaar in de plaatselijke supermarkt, om zo een beetje bij te verdienen. Maar weet je eigenlijk wel of alles lekker is geregeld? Verdien je bijvoorbeeld genoeg en weet je wat je rechten zijn?

Op de Facebook actiepagina van 'Lekker geregeld' kun je een aantal vragen rond dit onderwerp beantwoorden, vervolgens krijg je een leuke ansichtkaart in de setting van één van de meest beoefende vakantiebaantjes. Ik heb de vragen natuurlijk ook beantwoord, als je verder leest zie je mijn ansichtkaart! Kunnen jullie al raden in welke setting deze is?


Ha! Ik had ingevuld dat ik in de zorg werk en toen kreeg ik deze kaart. Toch iets anders dan ik doe, maar hij is wel leuk! Mijn antwoorden maakte duidelijk dat alles lekker gergeld is, vandaar een ansichtkaartje in een ideaal plaatje.
Je beantwoord een aantal vragen en upload vervolgens een foto van jezelf. Op deze maier doe je automatisch mee met de weekprijs. Voor de jongens is dat een hippe headphone en voor de meiden een leuk armbandje. Daarnaast kun je nog een prijs winnen waarvan ook je collega's mee kunnen genieten.
Doe mee en kom erachter of jij alles lekker geregeld hebt!