maandag 16 juli 2012

Win: Een kadobon van 25 Euro van Jewellista.com


Ik kondigde het al even bij jullie aan, 20 juli aanstaande, bestaat MadamLotte.nl alweer twee jaar. Pfoeh, wat gaat dit snel dames! Een paar leuke winactie's kunnen natuurlijk niet ontbreken, want mijn 2-jarig bestaan wil ik graag met jullie delen! Van de leuke sieradenwebshop Jewellista, mag ik een kadobon van 25 Euro weggeven! Zoals je ziet, veel neon kleuren, super gaaf! Lees verder om te lezen wat je hiervoor moet doen.

Oke, komt 'ie hoor!

  • Laat in een reactie weten hoe jij de neon trend toepast in je outfit/look! We zijn benieuwd. (laat je mail adres achter in het daarvoor bestemde vakje, dan kan ik je terug mailen als je hebt gewonnen!)
  • Like Jewellista op Facebook en/of volg haar via Twitter.
  • Like Madam Lotte op Facebook en volg me via twitter!
  • Als je het twitter hebt, wil ik je vragen deze tweet rond te sturen: RT!! Win: Een kadobon van 25 Euro van Jewellista! Ga naar de site: http://www.madamlotte.nl/2012/07/blog-post.html?spref=tw @MadamLotte

Dat was het alweer, valt best mee toch? Als je geen twitter hebt, kun je ook met deze winactie mee doen. Maar waarom zou je geen twitter aanmaken, is hartstikke leuk!

Je kunt t/m maandag 30 juli mee doen aan de winactie. Daarna zal de winnaar een mailtje van mij ontvangen. Good luck girls!

Lots of love, Lotte