zondag 1 juli 2012

Bourjois Gloss Effet 3D Max 8H


Bourjois brengt deze maand een nieuwe lipgloss in de winkel, namelijk de nieuwe Effet 3D Max 8H. Er komen acht nieuwe, frisse kleuren, die beloven 8 uur op z'n plek te blijven. Daarnaast geven ze je lippen kleur en extra verzorging dankzij de fruitzuren en hun gladmakende en regenererende eigenschappen. Ik was benieuwd en heb ze getest voor jullie!



Aller eerst vind ik de kleuren te gek, lekker fris en varierend van nude tot fel rood! De koraal tinten zien we er ook in terug, ze gaan goed met de trends van deze zomer mee.

De kleuren bevatten veel pigment, geen sheer lipglossjes dus! De kleuren zijn fel en dekken goed, dat zie ik niet vaak bij lipgloss. Ze voelen vrij dik en romig aan en blijven hierdoor ook echt een paar uur goed zitten. Acht uur vind ik een beetje overdreven, maar toch zeker een uur of twee, drie.



Beige mellow (nude/roze), Brun Delight (rood/bruin), Orange Fruity (mandarin orange), Rose Waterly (fris roze)



Rose Yummy (suiker roze), Prune Exquisite (plum/roze), Grenade Juicy (granaatappel rood), Rouge Sunny (oranje/rood).

Ik vind het allemaal erg mooie kleurtjes, de swatches zeggen genoeg geloof ik! In de gloss zit een klein beetje shimmer, maar wel met mate. De gloss blijft lang en goed zitten. In de liplgloss zitten granaatappelextracten, granaatappel bevat een enorme hoeveelheid antioxidanten en behoort daarom ook tot de categorie 'superfruit'!


Beige Mellow. Een perfecte nude kleur met een roze ondertoon, wat een mooie gloss is dit! Mijn favoriet.


Nog een favoriet, de kleur Orange Fruity. Hij doet meeen beetje denken aan een sappig mandarijntje, de kleur. Hij is niet volledig dekkend, maar dat vind ik bij deze kleur juist wel mooi. Lekker zomers!


En tot slot wil ik jullie de kleur Rose watery, op mijn lippen laten zien. Deze kleur is lief, roze.


De vernieuwde Bourjois Gloss Effet 3D Max 8H lipglossjes zien er goed uit, goede verpakking en ze werken prettig. Ze blijven lang op hun plek en de kleuren zijn erg leuk, lekker fris voor de zomer. Vanaf deze maand liggen deze glossjes in de winkels voor 11,99 Euro.

Lots of love, Lotte