donderdag 26 juli 2012

Bubba With Glasses: Bohemian statement ketting & rings


Sinds kort behoor ik tot het Blogteam van Bubba With Glasses. Ik ben super enthousiast en kon dan ook niet wachten om sieraden van deze edgy webshop te reviewen. Vandaag plaats ik mijn eigen review online, met een Bohemian stagement ketting, Edgy ring en een girly lipstick ring.



Bubba With Glasses is in 2011 opgerichte door een studente met liefde voor sieraden. De webshop biedt betaalbare en fashionable verantwoorde sieraden, wat willen wij dames nog meer? Ik ben een sieraden liefhebster, ik heb al een aardige verzameling. Betaalbare sieraden, die er ook nog eens tof uit zien, daar word ik heel erg blij van!



Ik begin met deze stoere, edgy, grote ring. Wat een knoepert van een ring is dit! Hij heeft een tribal design met zwarte strasssteentjes. Hij is groot, erg groot! Maar wat is 'ie gaaf! Deze ring kost 4,50 Euro. Ik moet zeggen dat hij niet heel comfy zit, maar hij is wel erg stoer en zeker fashionable verantwoord.



Dan de Big Boho Necklace. Deze grote bohemian statement ketting met rode stenen, is een opvaller! Hij is groot, statement en een eyecatcher in je outfit. Mooi om te combineren met wit of zwart! Deze ketting kost 7,50 Euro.


I like! Het is m'n eerste statement ketting en ik ben benieuwd hoe ik hem ga combineren en hoe vaak ik hem ga dragen. Het is geen alledaagse ketting, maar wel een gave ketting voor een feestje.

Bubba With Glasses is mijn favoriete sieraden webshop. Er worden sieraden verkocht in verschillende stijlen, vintage, romantisch, edgy en bohemian.. Genoeg keuze voor iedereen! Bovenstaande sieraden bevallen me erg goed en de kwaliteit van de sieraden is prima. Zeker voor de prijs!

Lots of love, Lotte