vrijdag 27 juli 2012

Daisy Eau So Fresh - Marc Jacobs


Mijn meest favoriete parfum tot nu toe, Daisy Eau So Fresh van Marc Jacobs. Ik heb zelf de kleine meeneem verpakking. En oh, wat is hij cute en verrukkelijk! Naast dat hij er prachtig uit ziet, ruikt hij natuurlijk ook heerlijk. Dit is ech 'mijn' geur, vrouwelijk, frisjes en zoet.




De kleine, meeneem verpakking bevat 20 ml. Eau de toilette spray. De flacon bestaat uit een zacht, roze margriet bloem. Hoe schattig kan een parfum flacon zijn, nou zo dus!

Eau So Fresh is de frissere versie van orginele Daisy. De geur is lief, vrouwelijk, bloemig, maar ook fris en een klein tikkeltje pittig. In ieder geval, is het helemaal mijn geur. Ik draag hem het liefst elke dag, maar met 20 ml in deze meeneem verpakking, ben ik toch nog wel voorzichtig.



In één van de bloem blaadjes zit de dop verstopt! Laten we eens even kijken naar de noten die in deze geur verwerkt zitten.

Top : rode grapefruit, frambozen, groene bladeren en peer
Hart : viooltjes, wilde rozen, appelbloesem, lychee en jasmijnbloemblaadjes
Basis : muskus, pruim en cederhout

Daisy Eau So Fresh is een heldere, bloemige, fruitige geur die een zonnige sprankelende energie uitstraalt. Levendig en charmant!


Als of 'ie voor mij gemaakt is! Daisy Eau So Fresh is geen goedkope parfum. Maar ik denk, dat ik het geld er toch echt wel voor over heb. Waarschijnlijk, als deze meeneem verpakking leeg is, koop ik toch een nieuwe (grote!).

Voor een flacon van 20 ml. betaal je 35 Euro.

Lots of love, Lotte