zondag 22 juli 2012

Essence - Ready For Boarding producten


De Essence collectie Ready for Boarding sprak mij in eerste instantie niet zo aan, tot dat ik de producten in de winkel ging swatchen. Het oogschaduwpalette zit vol pastel kleurige oogschaduws (mooi!), de lip & cheek creme trok ook direct mijn aandacht. Tijd voor een review en foto's van deze producten!


Aller eerste de super leuke verpakkingen! Dat heeft Essence erg leuk gedaan. Het oogschaduw palette ziet er uit als een enveloppe en de opdrukken op de verpakkingen vind ik ook super tof! Daarnaast vind ik deze producten van Essence erg vernieuwend.



De lip en cheek creme in Beauty on Board is een koraal/ perzik kleurig product. Hij is een romige creme, met veel pigment. Je kunt hem als creme blush aanbrengen op je wangen, of als een getint lipproduct op je lippen. Hij voelt heel glossy en romig, wat ik zelf heel prettig vind. De kleur vind ik helemaal leuk, lekker fris en lief.


De lip & cheek creme geswatcht op mijn hand. Links in één veeg aangebracht en rechts heb ik het product geblend.



De lip & cheek creme heb ik aangebracht op mijn lippen en wangen. Ah, hij is zo leuk! Het is een koraal kleur, een zachte kleur. Die een beetje naar het perzik neigt. Hij is romig, glossy en smeert lekker uit. Op mijn wangen is hij ook makkelijk te blenden.

Er zit 2,5 gram product in de verpakking en hij kost 2,49 Euro. Wat een heerlijk product, ik ben erg tevreden!



Dan het oogschaduwpalette, die de zelfde naam heeft als het lip & cheek product, namelijk Beauty on tour. De verpakking van dit palette vind ik te leuk voor woorden, zo cute! Leuke uitleg op de achterkant van het palette en de voorkant ziet er uit als een eveloppe. Ik ben dol op mooie verpakkingen, dat maakt het vaak dat ik een product nog veel leuker ga vinden!




Het palette bestaat uit zes pastel kleurige oogschaduws. Wat leuk, pastel kleurtjes, die wilde ik al een tijdje hebben namelijk. Leuk dat een budget merk als Essence hier nu mee komt! De binnenkant van het palette ziet er ook weer onwijs leuk uit. Aan de binnenkant van de deksel weer uitleg over hoe je een bepaalde lukt kunt maken en er zit een sponsaplicator bij.



Zacht grijs, zacht geel, mint groen, baby blauw, gouden highlighter, bruine kleur met glans. Met deze kleuren kun je hele zachte looks maken, alle kleuren die je hier voor nodig hebt, zitten er in. Kijk mee naar de look die ik er mee heb gemaakt!



De highlighter in mijn binnenste ooghoeken en onder mijn wenkbrauwen. De zacht geel op het binnenste gedeelte van mijn oogleden, daarnaast de mint groen. In de crease heb ik de bruine kleur aangebracht en ook onder mijn ogen. Wat een verrassing deze oogschaduws! Ze bevatten redelijk wat pigment en ze zijn leuk met elkaar te combineren. De kleuren blenden gemakkelijk en de bruine kleur is perfect voor in de crease, voor wat extra dimensie. Het oogschaduwpalette kost 3,49 Euro, fijn prijsje!

Ik ben erg tevreden over deze producten uit de Ready for Boarding collectie van Essence. Naast deze producten, is er in deze collectie nog veel meer te verkrijgen. Waaronder nagellak, oogpotlood, make-up bag en nog een andere lip & cheek creme. Zeker een collectie om even bij te gaan kijken! Hij ligt op dit moment in de winkel, maar is wel tijdelijk verkrijgbaar.

Lots of love, Lotte