dinsdag 24 juli 2012

Favoriete nagellak van dit moment


Ik ben dol op nagellak, het liefst draag ik elke dag een andere kleur! De afgelopen tijd heb ik zo mijn favorieten gehad, deze wil ik vandaag graag met jullie delen. We zien veel nude, peache, maar ook pastel en neon! Lees verder om mijn favoriete nagellak van dit moment te bewonderen.


Verschillende merken, zoals Ciate, Essie, Catrice, Orly, UD en Etos. Wat een beauties bij elkaar! Ik wissel trouwens erg graag af tussen nude en kleur, dat is ook wel te zien volgens mij.



Deze mini lakjes ontving ik bij de Etos, bij besteding vanaf 15 Euro mocht je een nagellak uitzoeken. Helaas is de actie afgelopen, maar de lakjes heb ik al veel gedragen. Daarom wilde ik ze graag nog bij mijn favorieten laten zien. Ze zijn trouwens super klein, maar dat maakt ze heel handig om bijvoorbeeld mee te nemen op vakantie. Ik heb een mint groene, een ijs blauwe en een zon gele kleur!


Nog twee mini's, namelijk Prelude to Kiss van Orly en woodstock van Urban Decay. Woodstock is neon roze en oh wat vind ik hem leuk! Hij is super fel en leuk om te combineren bij een rustige outfit. Hij knalt er dan echt uit. Prelude to Kiss is daarintegen een heel zacht, nude perzik kleurtje. Lekker creamy en ik draag hem erg vaak. Als ik niet weet welke nagellak ik op moet doen, pak ik altijd Prelude to Kiss.


Cookies and cream is mijn favoriete nude lak van Ciaté. Hij dekt goed en is lekker romig, fijn fijn! Salmon & Garfunkel van Catrice is al favoriet, sinds hij in de winkel verkrijgbaar is. Hij blijft mooi!


Sinds Essie bij de Etos verkrijgbaar is, heb ik de nagellak weer herontdekt! Deze lakjes in Tart Deco en Chinchilly vind ik het leukst. Tart deco is zacht oranje/peach. Chinchilly is taupe.



Woodstock van Urban Decay en Etos lakjes.



Ciaté Cookies and Cream, Catrice Salmon & Garfunkel, Essie Tart Deco, Essie Chinchilly, Orly Prelude to Kiss.

Op dit moment draag ik Woodstock van UD.
Dit waren mijn favo lakjes van dit moment, ik ben natuurlijk benieuwd naar jouw favorieten van dit moment en waarom zijn deze voor jou favoriet?!

Lots of love, Lotte