dinsdag 3 juli 2012

Foto verslag: Workshop @ Madam Lotte


Afgelopen vrijdag was het dan zo ver, mijn workshop voor mijn bezoeksters vond plaats, bij mij thuis! Na weken van voorbereiden, vol enthousiasme en motivatie, was ik klaar om mijn bezoeksters bij mij thuis te ontvangen. Ik had alles klaar gezet, de goodiebags waren gereed en de cupcakes stonden te wachten..



Al vroeg in de ochtend was ik aan de gang, om alles voor te bereiden en klaar te zetten. Met resultaat, al zeg ik het zelf! Om half twee kwamen de eerste meiden binnen, wat een lieve en mooie meiden! Ik was helemaal enthousiast en kon niet wachten om te beginnen. Ik voelde me direct ontspannen bij de meiden, er hing een heel fijne sfeer.



We begonnen met een hapje en een drankje, om de middag gezellig te beginnen.




Toen was het tijd voor de workshop! Ik ging aan de slag en maakte Vera op, tussendoor gaf ik tips en legde dingen uit. Iedereen luisterde aandachtig! Maar toen werd het natuurlijk tijd om de meiden zelf aan de slag te laten gaan, ik deelde de goodiebags uit.



En wat waren ze blij met de goodiebag!






Iedereen was lekker aan het tutten en aan het kletsen. Ik hielp wanneer ze hier behoefte aan hadden en maakte met iedereen een gezellig praatje. De meiden waren fanatiek, vooral de felle lippen kwamen vaak voorbij!



Ik had een kleine 'blog' sale met producten die ze van mij over mochten kopen. Altijd leuk om even tussen te snuffelen, toch?











Na het make-uppen was het natuurlijk tijd voor de fotoshoot. Maddy maakte de foto's, gaf tips en zorgde er voor dat iedereen op z'n mooist op de foto kwam. Nou dat is zeker gelukt, knappe dames hoor!



Na de fotoshoot hebben we nog even wat gedronken en gezellig gekletst met elkaar. Ik vond het super gezellig dat ik deze workshop voor mijn bezoeksters kon organiseren. Het waren allemaal lieve en leuke meiden, super leuk dat jullie er waren!
Voor de meiden die er niet bij waren (en dat natuurlijk heel jammer vinden), misschien organiseer ik volgend jaar wel weer een soortelijke workshop!

Lots of love, Lotte

Foto's door Maddy.