maandag 2 juli 2012

Fotodagboek juni 2012


De maand juni was ik vooral druk op stage en met het afronden van m'n portfolio. Ik verloor afgelopen maand mijn geheugenkaart van m'n fototoestel, dus veel foto's zijn verloren gegaan. Maar toch heb ik nog wat leuke kiekjes op een rij kunnen zetten, van af de afgelopen maand. Wel iets minder foto's, maar toch wel weer gezellig. Veel kijk plezier!


Mijn moeder geeft leiding aan de afdeling dermatologie in het ZGT in Almelo en Hengelo. Af en toe krijgt ze wat lekkere producten mee naar huis, dit keer van Avene.


Een pakketje van Zalando!


.. met nieuwe All Stars!


Rub Rub Rub scrub van Lush, een nieuwe fijne ontdekking!


Het lekkerste chocola wat er bestaat. Serieus, dit is echt heerlijk! Ik houd normaal helemaal niet van witte chocolade, maar deze.. Er zitten stukjes Oreo koekjes in. Te koop bij de Albert Heijn.


Veel gejuich toen mijn portfolio eindelijk af was!


Mooie Chanel producten van Jan-Willem gekregen <3


Yes, I'm NAKED 2 keeerrrr! Afgelopen maand kocht ik dan eindelijk het eerste Naked palette.


Lief armbandje van Kuise meisjes.


Nieuwe zomer lakjes van Urban Decay, lekker fel en neon!


Nieuwsgierig hondje?


Nieuwe Essence parfum, dit zijn mijn favorieten!


Sleek, I like!


Sally Hansen nagelstickers, in de test. Binnenkort een review!




Workshop kiekjes! Het was zó leuk en gezellig.


Ik had lekkere cupcakes gebakken!


Lekker weer, dus een zomerse outfit!




Foto's maken met Jan-Willem, altijd leuk! :D


Nieuwe agenda van PIP studio. Super cute!

Dit was 'm alweer voor deze maand. Meer foto's van de workshop komen er trouwens nog aan, de aankomende dagen zal er een verslag van deze middag online komen.

Hoe was jullie maand?
Lots of love, Lotte