woensdag 18 juli 2012

Garnier BB cream, voor de normale huid


Ik was altijd een beetje sceptisch over BB creams, een product dat je huid verzorgd, hydrateerd en egaliseerd. Hoe en waarom? Dat kwam er altijd bij mij op. Is het echt zo veel makkelijker, dan gewoon je dagverzorging en daarna een foundation. Ik heb een tijdje de BB cream van Garnier gebruikt, die voor de normale huid. Vandaag zul je lezen wat mijn mening is over deze BB cream, want ik moest er nu toch echt eens aan geloven!


De reclamens over deze BB cream zag ik tien keer per dag voorbij komen, met de stralende huid van Yvke. Ik las verschillende meningen over deze BB cream, daarom kon ik niet laten om ook mijn mening met jullie te delen!



Een Miracle Skin Perfector, Hmm.. Ik ben benieuwd!

Garnier over de BB cream voor de normale huid:
Miracle Skin Perfector is een nieuwe generatie gezichtsverzorging. Deze B.B. cream maakt gebruik van een alles-in-één technologie. Het combineert alle stappen van het schoonheidsritueel in één enkele handeling, met een verzorging voor de lange termijn plus een vleugje make-up dat direct het effect geeft van een “babyhuidje”. Bespaar tijd met deze huidverzorging: in slechts 1 handeling wordt je huid gehydrateerd, geëgaliseerd, en stralend.


De BB cream wordt in twee kleuren verkocht, waarvan ik de lichtste kleur heb. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik het kleuraanbod wel erg weinig vind. Het kan toch niet dat deze twee kleuren voor iedereen geschikt zijn. Daarbij is deze lichte kleur al snel te donker voor de echte bleke huidjes onder ons. Ik heb zelf een blanke huid, maar niet enorm bleek. Voor mij is deze lichte kleur perfect, dat komt goed uit!




De BB cream voelt vrij dik aan en smeert lekker weg. Hij voelt op mijn hand voedend aan en wanneer ik hem heb uitgesmeerd, lijkt hij zelfs een beetje mat. Tot nu toe erg mooi resultaat! Hij voelt licht aan en heeft de perfecte kleur bij mijn huid. Ik vind de dekking er ook goed uit zien.


Zonder make-up



Met alleen Garnier BB cream

Dat geeft een zichtbaar mooi effect aan mijn huid! Zoals jullie misschien wel weten, heb ik een droge en gevoelige huid. Deze BB cream past goed bij mijn huid en de substantie van de cream voelt prettig aan, zeker niet uitdrogend. Hij voelt wat vettig, maar dat vind ik zelf altijd wel fijn. De dekking is redelijk, prima op dagen dat ik wat minder dekking nodig heb. Ik vind hem wel een mooi effect aan mijn huid geven, met een beetje glans!

Qua voeding voelt hij niet heel hydraterend en verzorgend. Ik mis toch wel een dagcreme wanneer ik de BB cream alleen op mijn gezicht draag. Wel vind ik het fijn om de bb cream op warme zomerdagen lichtjes aan te brengen, hij voelt luchtig en geeft een lichte dekking. Ik breng er dan nog wel een beetje zonnebrandcreme en dagcreme onder aan.

Inmiddels is er ook een BB cream van Garnier voor de vette huid! Volgens mij geeft deze wat minder glans aan je huid en meer dekking. De verzorging dat van dit product zou ook een stuk beter moeten zijn. Ik ben benieuwd, vooral of deze ook bij mijn droge huid zal passen.

Ik ben na het gebruiken van de BB cream voor de normale huid, toch best wel tevreden. Het zal mijn 'dagcreme en foundation' routine niet vervangen, maar het is wel een leuke optie voor in de zomer! Ik mis het verzorgende gedeelte en hij had iets meer dekking mogen geven. Maar ik vind de substantie fijn en de glans is pretty! (afpoederen is wel een must). Hij kost 9,99 Euro en is bij verschillende drogisterijen te koop.

Lots of love, Lotte