zondag 15 juli 2012

Gespot: Loafers van de H&M


Ik liep van de week een rondje door de H&M en opeens spotte ik deze loafers! Hoe leuk is dat, loafers zien we steeds vaker en ze beginnen helemaal in te raken. Steeds meer modeketens komen met de loafers, in verschillende kleuren, studs of steentjes. Ik vind ze leuk en daarom wil ik deze tip graag met jullie delen!



Ik zag de loafers tussen alle andere schoenen van de H&M hangen. Niet tussen de Divided schoenen, maar tussen de 'normale' schoenen. Begrijpen jullie dan wat ik bedoel? De schoenen kosten 19,95 Euro, een leuk prijsje voor deze leuke schoentjes!



De loafers zijn gemaakt van zwart net leer, mer daarop gouden en zilveren steentjes. Erg leuk detail vind ik dit! De loafers waren niet meer in mijn maat verkrijgbaar, maar anders had ik ze zeker mee genomen! Je moet wel van het model houden, I like it!



De loafers sluiten mooi aan en de steentjes/ studs maken de schoen net wat stoerder en meer bijzonder.
Ik geloof dat de Loafers verkrijgbaar zijn in de maten 36 t/m 41. Ik heb ze nog niet in de online shop gezien, maar in de winkels al wel!

Wat vind jij van loafers, welk model staat er op jouw wishlist?

Lots of love, Lotte