woensdag 4 juli 2012

Goodiebag inhoud (workshop)


De laatste update van mijn workshop, die jullie nog te goed hadden! Namelijk, de inhoud van de goodiebag. Na het filmpje en het fotoverslag, zijn jullie vast wel nieuwsgierig geworden naar de inhoud van de goodiebag. Lees verder om deze goed gevulde goodiebag's te bekijken.




Laten we beginnen met de goodiebag! De tas van de goodiebag was van Lush en het heerlijke stuk zeep was natuurlijk ook van Lush. De meiden konden de geur al uit de tas ruiken! Heerlijk. Van Essence zat er een nagellak, een oogschaduwkwast en een mascara in. Een oogschaduw van Catrice mocht niet ontbreken, mijn favorieten! Mijn moeder sponserde ook nog een aantal producten uit het ziekenhuis, namelijk een spiegeltje, lippenbalsem en producten van Eucerin. Van Bourjois zat er een lipgloss in, in mooie felle kleuren! Boozyshop sponserde een lipstick van Wet 'n Wild en een nagelvijl, altijd handig! Tot slot nog een oogpotlood van MAX (deze gebruik ik zelf ook graag!)



Maar de goodiebag was niet het enige dat ze mee naar huis kregen, als verrassing kregen ze ook nog een heleboel producten van Andrelon, Dove en Remington mee! Waaronder een travel dryer, twee douchecreme's van Dove, twee deo's van Dove en de gehele volume lijn van Andrelon.




De meiden gingen naar huis met een enorme goodiebag met mak-upjes, maar daarnaast ook nog een aantal haarstyling en verzorgings producten! Met een waarde van in totaal 85 Euro per persoon, liet ik ze toch zeker niet met lege handen naar huis gaan. Maat natuurlijk gaat het daar niet om, het ging mij erom dat de meiden een leuke middag hadden en dat hadden ze geloof ik ook!

Lots of love, Lotte

Foto's door Maddy