dinsdag 17 juli 2012

How to: Summer party look


Een strandfeest, uitgaan op je vakantiebestemming, barbeque feestje.. Of te wel, zomerfeestjes! Je hebt er vast en zeker wel wat op de planning staan, daarom leek het me leuk om vandaag een partylook met een zomers tintje voor jullie te maken! Zoals je al kunt zien, heb ik een product uit de Emotional Brilliance collectie van Lush gebruikt. Lees verder om de look en de bijbehorende video te bekijken.

De look zelf heb ik vrij basic gehouden, maar wel een tintje donkerder dan dat ik dagelijks zou dragen. De eyeliner die ik gebruik, maakt de look af en geeft het een zomers tintje. Zeker weten dat je met deze look zult opvallen op je zomerfeestje!




Ik ben natuurlijk benieuwd wat jullie van deze look vinden? Draag jij wel eens fel gekleurde eyeliner en hoe combineer je deze in je make-up look?

Lots of love, Lotte