donderdag 19 juli 2012

In the spotlight: Sleek MakeUP


Ik ben een Sleek fan! Al vanaf het eerste product dat ik van Sleek kocht, dat was namelijk het Chaos I-Divine palette. Daarna kwam er een Pout polish en al snel volgenden er blushes en meer palettes. Dit heerlijke budget merk is helaas niet in de Nederlandse winkels verkrijgbaar, daarvoor zul je toch een tripje naar Londen moeten plannen. Maar gelukkig hebben we de online webshops nog, want die verkopen Sleek in overvloed *gelukkig*!



Waar waren wij beautylovers nou zonder Sleek? I don't know! Oke, beetje overdreven. Maar ik houd echt enorm van dit fijne en goede budget merk. De I-divine palettes hebben mijn aandacht van af het begin al getrokken en wanneer er weer een nieuw palette verkrijgbaar is, spring ik weer een gat in de lucht. De prijzen van de palettes liggen tussen de 7 en 9 Euro, heerlijk zo'n prijs voor 12 goed gepigmenteerde kleuren.



Wie kent de populaire blushes van Sleek nou niet? Wat dacht je van Rose Gold en Suede, beide zijn groot favoriet van mij. Suede is een perfecte neutrale blush, je kunt hem ook lichtjes als shape aanbrengen. Rose Gold is gewoon een pareltje, niets meer en niets minder. Nog een favoriet van mij is GLO van Sleek, ik heb zelf de kleur Bronze Baby. Een bronzer en highlighter met veel glans en een prachtige kleur!


Sleek is oorspronkelijk een Londen's merk, maar gelukkig ook online verkrijgbaar! Het is een budget merk, met mooie producten. Sleek is een kleurrijk merk, waar je veel kanten mee op kunt. Neutrale dagelijkse looks, of juiste uitbundige smokey of kleurrijke looks.

Mijn toppers? Sleek Rose Gold, Sleek Suede, Sleek GLO Bronze Baby, I-Divine Oh So Special, I-Divine Au naturel. Klik op de namen om de reviews van deze producten terug te lezen. Ik ben fan, yay!

Sleek is online te koop op Sleek.com, maar ook bij Boozyshop.

Lots of love, Lotte