donderdag 26 juli 2012

Mijn best bekeken You-Tube video


Mijn You-Tube video's worden gemiddeld tussen de 1000 en 5000 keer bekeken. Ik heb inmiddels meer dan 100 video's online staan en ik vind het onwijs leuk om video's op te nemen. Ik vind het niet alleen een mooie aanvulling op mijn blog, ik maak er ook heel veel You-Tube volgers blij mee. Laatst keek ik mijn video's eens door, ik schrok een beetje, want één van mijn video's is maar liefst 52768 keer bekeken! Lees verder om deze video eens te bekijken.

Misschien hebben jullie hem al eens gezien (grote kans natuurlijk!), maar omdat ik stiekem best wel trots ben op mijn best bekeken video, wilde ik hem nog een keer delen.




Ruim een jaar geleden plaatste ik de video online. Het is een informatief filmpje, waarin ik vertel hoe je een krullen kunt krijgen met behulp van een stijltang. Ik gebruik hiervoor de Sleek  & Curl stijltang van Remington. Hij is perfect om mee te stijlen, maar daarnaast net zo handig voor krullen!


Ik gebruik de tang nog steeds regelmatig en kan hem iedereen aanraden. Krullen maken met een stijltang, vind ik een handige en snelle manier! Vaak maak ik ook golven in mijn haar met de stijltang, super handig!

Heb je een You-Tube account? Abonneer je dan even op mijn kanaal!

Lots of love, Lotte