woensdag 25 juli 2012

Najaars collectie van H&M - mijn favorieten!


Het lijkt erop dat ons koude kikkerlandje eindelijk een beetje van de zomer mag genieten, dat werd ook wel eens tijd hoor. Ondertussen komen vele modeketens al met hun najaarscollectie. Eigenlijk zitten we hier nog niet echt op te wachten (laat ze zon nog even schijnen alstublieft!). Maar ik wil mijn favorieten van H&M's najaarscollectie toch vast met jullie delen.


Ik zie veel neutrale en warme kleuren, perfect voor het najaar. Zacht beige, nude, bordeaux rood. Maar ook stoer zwart, leer en studs! Het lijkt wel een trend te worden, om zachte kleren met 'ruige' kledingstukken te combineren. Denk bijvoorbeeld aan een nude kleurige top, met een stoer leren jasje. I like!



Pailetten en studs mogen dit najaar ook niet ontbreken! Zwart met goud is een ook goede combi voor dit najaar. Ik vind het rokje super leuk!


Qua accessoires zien we veel studs en de kleuren van het najaar; bordeaux rood, zwart, goud en nude. Ik vind beide tassen hierboven erg mooi! Ik zou echt niet kunnen kiezen, ze staan in ieder geval allebei op mijn wishlist.

Wat vinden jullie van de nieuwe najaarscollectie van de H&M? Al zin om een wishlist samen te stellen, of geniet je liever nog even van het zonnetje?

Lots of love, Lotte