maandag 9 juli 2012

NYC Color Rush nagellak en lipstain


NYC is een budget merk, dat naast Catrice en Essence ook bij de  Kruidvat wordt verkocht. Ik had nog maar weinig ervaring met dit merk, daar moest nodig verandering in komen! Ik wil jullie vandaag een aantal nagellakjes en een lipstain, uit de Color Rush collectie laten zien. Deze zomercollectie ligt op dit moment in de winkel. Lees verder om deze zomerse make-uppies te bewonderen!




Vrolijke kleuren nagellak en een rode lipstain. Het ziet er niet heel bijzonder uit, maar eerst testen, voordat ik kan gaan oordelen!



Laten we beginnen met de lipstain in Rock on Ruby, een vuurrode kleur. Ik ben zelf niet zo weg van lipstains, het trekt zo in je lippen en ik smeer liever met een lipstick. Ook vind ik de kleuren in lipstains niet altijd geweldig, ik houd van nude, koraal of perzik kleuren. Vaak zijn lipstains rood, net als deze van NYC. Maarr.. zusje Vera is wel weg van lipstains en daarom mocht zij hem testen!



Voor Vera is dit het pefecte 'my lips but better' kleurtje. Vera heeft van zichzelf rode lippen, maar de kleur is van nature niet overal gelijk gepigmenteerd. Met een lipstain werkt ze haar natuurlijke rode lippen bij en blijft de kleur de hele dag, perfect op zijn plek! Vera gaf aan tevreden te zijn met de lipstain, mooie diep rode kleur en hij blijft perfect op haar lippen. Ze heeft maar één keer bij hoeven stiften! Ze vind het ook handig dat de lipstain als een viltstift werkt, hierdoor kan je de kleur heel precies aanbrengen.


Dan verder met de nagellak, van links naar rechts zie je Lexington Yellow, Water Street Blue, High Line Green en East Village. De kleuren zien er fris en zomers uit! Er zit per flesje 9,7 ml nagellak in. Tijd voor de swatches.


Lexington Yellow, Water Street Blue, High Line Green, East Village en Water Street Blue met daarover East Village.


Lexington Yellow, is een zomerse gele kleur! Hij dekt in twee laagjes en ziet er fris en zonnig uit op mijn nagels. Het is een creamy lakje en perfect voor de zomer! Ik vind dit lakje eigenlijk leuker dan dat ik in eerste instantie dacht. Ik draag niet vaak gele nagellak, maar ik denk dat hier verandering in gaat komen.


Water Street Blue is een heldere, licht blauwe kleur! Deze doet me echt aan een vakantie denken, met een heldere blauwe zee en witte stranden! Deze lak heeft een frisse, zomerse, blauwe kleur en dekt in twee laagjes. Hij is creamy en ik vind hem érg leuk!


High Line Green is een donker groene, creamy lak. Dit vind ik niet perse een zomer lak, want hij kan ook prima in het najaar gedragen worden. Ik vind het een mooie donker, groene kleur. Zonder poes pas, mooi creamy en dekt in twee laagjes.


Op het nagelwiel heb ik East Village enkel geswatcht, alleen hieruit bleek al snel dat deze kleur opzich zelf niet mooi dekt. Zelfs na een derde laagjes was hij nog doorschijnend, daarom besloot ik hem over Water Street Blue te lakken. Met dit als resultaat! De shimmers uit East Village vind ik amazing, super mooi! Ik gebruik hem daarom het liefst als topcoat over een andere (blauwe) lak.

De lipstain kost 3,99 Euro en de nagellak 2,99 Euro per stuk. In de collectie zitten trouwens nog meer nagellakken en andere producten, als je hier benieuwd naar ben moet je even langs de Kruidvat gaan!

In de Color Rush collectie zitten ook nog twee blushes, deze zal ik later reviewen. Deze zitten namelijk ook in vaste collectie.
Ik vind het een leuke, frisse, zomerse collectie! Kleine prijsjes en leuke producten, zeker aanraders.

Lots of love, Lotte