maandag 23 juli 2012

Outfit: Punk Funk for Sacha


Stijl je eigen Punk Funk look, was de opdracht van Sacha. Oeh, daar lag voor mij zeker een uitdaging. Mijn dagelijkse 'romantische' stijl met kant, nude kleuren en vrouwelijke details moest ik even aan de kant zetten. Ik ging aan de slag met kleding en make-up, om een ruige Punk Funk te creëren. Ik bedacht een outfit, bij mijn prachtige funky nieuwe Sacha shoes!


Een paar weken geleden was ik bij een persevent van Unlimited-PR, hierbij was Sacha aanwezig. Zo blij als ik was, kreeg ik een dag later mijn prachtige, nieuwe Sacha laarzen thuis. En oh, wat zijn ze mooi! Ik ben er echt ontzettend blij mee. Ze zijn stoer, ze zijn Sacha, maar ook helemaal Lotte! Ik kreeg van Sacha de opdracht om een Punk Funk look te creëren. De gene met de beste 'Sacha-like-look' wint en ontvang tot het eind van het jaar, elke maand een paar schoenen van Sacha. Hoe gaaf is dit! Ik móest de uitdaging toch wel aan gaan?



Wanneer ik aan Punk Funk denk, denk ik aan ruige stoffen, kleuren en veel zwart. Ik ging aan de slag met studs, stoffen en het werd tijd om te gaan DIY'en. Ik wilde voor Punk Funk gaan, maar toch moest het bij mij blijven passen. Ik koos daarom voor roze accenten en de laarzen zijn natuurlijk het middelpunt van de outfit!



Het denim jasje komt van de New Look en hebt ik zelf gestud. Het t-shirt heb ik zelf gemaakt, met moeders! Ik kocht een groot wit heren t-shirt en deze heb ik verknipt, vervolgens heeft mijn mama er een groot kruis op gemaakt (van een bloemen stofje). Ik draag er een zwarte jeans onder.



De hoge laarzen van Sacha zijn van suede en hebben super leuke franjes. Hij heeft een iets smal toelopende neus en een kleine hak van 4 cm. Deze leren laars is van goede kwaliteit en ze lopen heerlijk! Stoer, maar vrouwelijk tegelijk. Je kunt de laarzen online bij Sacha bestellen, dit kan hier. Ze kosten trouwens €119,95

Ter inspiratie van de look, hebben we ook nog een filmpje opgenomen:



Wat ben ik trots en blij als ik de foto's en de video er bij zie! Voor mij was het een heuze uitdaging om een Punk Funk look te maken, maar ik kan best tevreden zijn met het resultaat.

Maddy Ekkelkamp heeft de foto's en de video beelden gemaakt. Een dikke vette thanks voor haar! x
Ben je trouwens benieuwd geworden naar de make-up look? Zondag komt er een artikel over de make-up look die ik droeg.

De nieuwe najaars collectie is al verkrijgbaar is de webshop en in de winkel, neem een kijkje en ga voor je eigen Punk Funk look!

Lots of love, Lotte