zondag 29 juli 2012

Punk Funk - Make-up look


Afgelopen maandag zagen jullie de Punk Funk outfit for Sacha al voorbij komen, vandaag is het tijd voor de make-up look die ik hiervoor maakte. Het moest funky, ruig en knallen! Ik wist het direct, het werden smokey eyes, met heel veel mascara en roze lippen. Lees verder voor meer foto's van de look en ik leg uit, hoe ik deze look heb gemaakt!


Op mijn lippen droeg ik de neon roze lipstick van MAC Viva Glam, Niki Minaj. Op de foto's is de kleur een stuk lichter, maar in werkelijkheid was hij veel meer neon roze.
Ik draag een knal roze blush van MAC, uit een oude collectie (Super Woman). Past perfect bij de roze lippen! Mijn ogen zijn natuurlijk behoorlijk smokey en ik heb lekker met mascara lopen spelen. Punk Funk is het zeker, toch?



De producten die ik voor de look heb gebruikt. De They're real mascara van Benefit heeft goed zijn werk gedaan, ik heb er lekker mee lopen smeren. Met de 24/7 Glide on eye pencil van Urban Decay heb ik smokey eyes gemaakt, deze is heel diep zwart en je kunt er goed mee blenden. De zwarte oogschaduw uit het Naked2 palette, heeft hier ook aan meegeholpen.


De Punk Funk look is zeker geen alle daagse look, maar voor een feestje (oke, zonder klieder mascara) is hij goed te dragen! Het is natuurlijk een fashion make-up look geworden en daar mag de look lekker heftig voor zijn.

Wat vinden jullie van mijn ruige, punk funk make-up look?

Lots of love, Lotte