zaterdag 21 juli 2012

Sally Hansen Salon Effects


Nagelstickers op je nagels, hmm ik was er nog niet zo heel enthousiast over. Ik heb al eens eerder een setje van Essence geprobeerd, het leek leuk, maar het was kwalitatief niet veel waard. Sally Hansen heeft een aantal Salon Effect nail polish strips, in haar assortiment, in verschillende designs. Deze met bloemen vond ik er zo tof uit zien, ik heb ze gedragen en vandaag deel ik mijn mening met jullie. Ik was natuurlijk benieuwd of deze mij beter bevielen!




Op de bovenste foto's zie je wat er in het setje verwerkt zit. Er zit een nagelvijl, bokkepootjes en gebruiksaanwijzing bij. Hier staat heel duidelijk, stapsgewijs op beschreven wat je moet doen om de nagel stickers aan te brengen. Verder zitten er 16 nagelstickers bij, in verschillende formaten. Ik heb ze zelf uitgezocht en ik kan er precies twee keer mee doen. Ik gebruik sommige stickers namelijk voor twee nagels, zo verbruik je ook niet te veel.



Bij het aanbrengen moet je wel voorzichtig te werk gaan. De nagelstickers zij namelijk van echte nagellak gemaakt en voelen heel dun aan. Gelukkig blijven ze niet aan je vingers plakken en kun je ze rustig op je nagels aanbrengen. Je kunt luchtbelletjes er heel gemakkelijk uit krijgen, door ze er voorzichting uit te wrijven. Ik vond ze erg makkelijk om aan te brengen, goede formaten en ze plakken goed. Het motiefje vind ik trouwens super leuk! Lekker vrolijk al die gekleurde bloemen.



Sally Hansen beloofd ons, dat de stickers 10 dagen op hun plek blijven. Helaas, dit zal lang niet gaan gebeuren. Bij mij kreeg ik na drie dagen, bovenstaand resultaat. Zoals je ziet zijn ze vooral bij de randen van mijn nagels lelijk geworden. Ik had de nagelstickers aangebracht, met daarover een topcoat. Alsnog kreeg ik dit als resultaat. Best jammer, want ik had gehoopt dat ze langer zouden blijven zitten, zeker voor de prijs.


Ik vind de nagelstickers van Sally Hansen leuk, maar kwalitatief zeker nog niet wat ik verwacht van nagelstickers. Ze zijn beter dan die van de Essence, H&M of Hema, omdat dit plastic stickers zijn en deze van Sally Hansen bestaan wel uit echte nagellak. Ze blijven iets langer zitten, maar nog niet zo lang als dat ik van nagelstickers verwacht.

In verhouding vind ik de nagelstickers te duur. Bij mij bleven ze drie dagen zitten en voor een setje nagellak stickers betaal je 11,99 Euro. Leuk voor een feestje of een speciale gelegenheid. Maar voor twee keer gebruik van drie dagen, ben ik toch niet heel tevreden.

Jammer de bammer! Maar ik blijf hopen op betere nagel stickers, want ik vind de designs vaak zo leuk. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen met nagelstickers, heb je tips, ik hoor het graag!

Lots of love, Lotte