maandag 30 juli 2012

Some new MAC favorites


Ik heb weer eens een aantal nieuwe MAC favorietjes. Ik gebruik veel producten van MAC en het worden er eigenlijk steeds een beetje meer. Maar de laatste tijd heb ik toch een aantal producten, die ik graag en vaak gebruik. Favorieten dus! Kijk mee naar deze mooie producten.



Hier zie je de drie producten bij elkaar. Links zie je een lipstick in de kleur Pleasure Seeker. Een nude, peache kleurtje met een mooie glans. Daarnaast Coppering, een koper kleurige oogschaduw met een Veluwe Pearl finish. En helemaal rechts zien we Solar Ray, wat een beauty is het toch!




De lipstick en mineralize blush komen uit de Heavenly Creature collectie. Over Solar Ray heb ik al een review geschreven, deze kun je hier lezen. De lipstick was je in deze collectie misschien niet opgevallen, maar hij is het zeker waard, een mooierd is het!

De oogschaduw in Coppering is een kleur, die ik al een tijdje graag wilde hebben. Het is koperen kleur, met een mooie glans. Hij is goed gepigmenteerd en vooral mooi om te combineren met een matte bruine kleur.


Solar Ray, Coppering en Pleasure Seeker.

Wat is MAC toch een fijn make-up merk. Kwalitatief vaak goed en voor de limited editions smelt ik vaak weg. Deze drie toppertjes wilde ik daarom graag even met jullie delen!

Lots of love, Lotte