dinsdag 3 juli 2012

Urban Decay nailpolish, Summer 2012


Urban Decay heeft voor deze zomer weer een leuke nagellak collectie uitgebracht. De collectie bestaat uit zes kleuren, waaronder een aantal neon kleurtjes. Dit past natuurlijk perfect bij de neon trend van deze zomer! Je koopt de nagellakjes in een setje, waar zes nagellakjes inzitten. Lees verder voor mijn review.




Dit is de set met de zes lakjes. Dat ziet er lekker vrolijk en zomers uit, toch? Dat dacht ik in ieder geval wel, toen ik ze in Sephora zag liggen. De flesjes hebben 5 ml nagellak, niet veel, maar voor mij een prima hoeveelheid (wie maakt er ooit een nagellakje op?!). Je betaald voor deze set 24,95 Euro, maar Sephora heeft regelmatig kortingacties.



De kleuren zijn geweldig, lekker fel, neon en zomers! Met deze lakjes kom je de zomer wel goed door, ook als het zonnetje niet schijnt voel je met deze lakjes de zomer.


Radium, is een een diep, zee blauwe kleur. Hij bevat een licht blauwe shimmer en bij deze kleur moet ik direct aan een zonvakantie aan het strand denken!


Covet, is in werkelijkheid veel meer groen. Op de foto lijkt hij blauw, maar hij neigt toch zeker meer naar het groen. Er zit wel een licht blauwe glitter in, erg mooi!


Perversion, diep zwart. Hij dekt in één laagje, handig om zo'n goede zwarte lak te hebben.


Fishnet, neon paars! Deze lak is lekker fel, zonder glitter of shimmer.


Woodstock, mijn favoriet! Deze neon roze kleur knalt van je nagels af. Ook leuk om deze kleur op je teennagels te dragen, met een leuk slippertje er bij.


Showboat is een neon oranje kleur. Deze kleur was in mijn setje volledig uitgedroogd, vandaar het niet zo mooie effect op mijn nagels. Ik heb het nog geprobeerd met een nagellakverdunner, maar daar was de lak eigenlijk al te hard voor. Helaas!

Ondanks dat de oranjelak Showboat was uitgedroogd, ben ik erg tevreden met deze set van Urban Decay. De lak is van goede kwaliteit, dekt in twee laagjes en de kleuren zijn prachtig! Net weer even wat anders dan de standaart lakjes, dat vind ik ook zo leuk.

Welke nagellak mag deze zomer niet ontbreken, volgens jou?
Lots of love, Lotte