vrijdag 6 juli 2012

Wishlist Barcelona


Over ruim twee weken zit ik te genieten van de Spaanse zon en shop ik tot ik er bij neer val. Yay, Barcelona! Jullie raden het al, een fijne wishlist voor Barcelona mag natuurlijk niet ontbreken. Ik kan me vast verheugen op al het leuks en ik verdiep me ook vast in de winkels waar ik absoluut langs wil gaan. Lees verder voor mijn wishlist!



Aller eerst, Forever 21! Dit zal de eerste keer zijn dat ik een Forever21 in real life ga bezoeken. Bij de webshop ben ik wel bekend en ik heb er ook al eerder een bestelling gedaan. Het kleding aanbod van  Forever21 is breed, daarom is er voor iedereen wel wat te vinden. Ik kan niet wachten om hier eens even flink te gaan shoppen! Daarnaast verkoopt Forever21 ook enkele beautyproducten, waar ik ook wel nieuwsgierig naar ben.

In Spanje zit natuurlijk ook de Kiko, nog een merk waar ik heel benieuwd naar ben! Het merk is redelijk budget, niet heel low-budget, maar ook niet super duur. Ik ben hier heel benieuwd naar en wil dan ook zeker wat producten van Kiko gaan uitproberen. De pigmetnen zien er trouwens prachtig uit! En die blush..



En dan last but nog least, Sephora! De mega grote Sephora in Barca kan ik natuurlijk niet zomaar voorbij lopen, hier zal ik me dan ook zeker enige tijd gaan vertoeven. Ik weet niet precies welke merken er hier verkocht worden, maar als ze er NARS verkopen, wil ik heel graag een blush of een bronzer. Bovenstaande NARS eyecandy haalde ik van Weheartit.com.

Dit waren de toppers, waar ik zeker naar wil kijken in Barcelona. Vast en zeker kom ik ook in andere winkels terecht, waar ook genoeg leuks te vinden is. Maar de Forever21 staat bij mij toch wel bovenaan, ik kan niet wachten om daar te shoppen.
Hebben jullie nog shoptips voor Barcelona, laat het me dan vooral weten in een reactie. Ik kan jullie tips goed gebruiken!

Lots of love, Lotte