maandag 27 augustus 2012

Budget tip: NYC Color Wheels

 
NYC is een budgetmerk, dat lekker gemakkelijk verkrijgbaar is, namelijk gewoon bij de Kruidvat. De leukste producten van NYC vind ik de nagellakken en de Color Wheels. Vandaag heb ik voor jullie een review van de Color Wheels, ze zien er niet alleen prachtig uit in de verpakking, ook op je wangen komen ze goed tot hun recht!


 
 
De Color Wheel Mosaic Face Powders zijn verkrijgbaar in twee verschillende kleuren, namelijk een roze en bruin tint. Wat ik zo leuk vind aan deze poedertjes, is het patroontje er in! Verschillende kleuren zitten in het patroontje verwerkt, een leuk effect.



Beide blushes zijn mat, prima voor een neutrale look. Ik moet eerlijk zeggen, dat ik vooral de roze variant erg vaak gebruik! Hij heeft een mooie zachte, roze kleur en geeft me een gezond blosje. De bruin tint, heeft een beetje een perzik tint, perfect voor een basic look.
 
Voor een klein prijsje van 4,99 Euro koop je al een Color Wheel. Beide kleuren zijn aanraders, voor een neutrale look. Ook leuk, voor als je net begint met make-uppen!
 
Lots of love, Lotte