zaterdag 25 augustus 2012

Chanel En Voque & Distraction


De welbekende high end merken, blijven een magische aantrekkingskracht hebben op mijn beauty instinct. Ik heb geen idee waarom, maar de producten van Chanel geven me dat vooral. Al een hele tijd wilde ik bovenstaande producten hebben, de Chanel Rouge CoCo Shine lipstick in En Voque en de nagellak in Distraction. Vandaag wil ik jullie met alle liefde laten mee kijken naar deze beauties.

 



Ik begin met de nagellak in de kleur Distraction. Deze frisse, peachy, koraal kleur is een prachtig zomer kleurtje. Maar ach, je kunt hem ook prima het hele jaar door dragen toch? De kleur is prachtig, fris en vrouwelijk! Dit is mijn tweede Chanel lak en ben er dan ook erg blij mee.



Distraction, wat is 'ie mooi! Op de foto's lijkt hij vooral creamy, bijna zelfs een beetje jelly. Maar er zit eigenlijk ook een soort van roze shimmer in, die ik met geen mogelijkheid op de foto kreeg. Maar als je met je nagels in de zon zou staan, zou je glans je zeker opvallen. De lak dekt in twee laagjes en bleef bij mij vier dagen op zijn plek.



De CoCo Rouge Shine lipstick in En Voque lijkt qua kleur dicht in de buurt te komen van Distraction. Maar dat is zeker niet het geval. De Rouge Shine lipsticks zijn namelijk vrij sheer, voedend en geven een lichte kleur af, maar vooral veel glans.


 
Zie je, helemaal geen dekkend effect. Maar wel verzorgd, een zachte koraal tint en een prachtige glans. I like! Hij blijft trouwens ook enorm goed zitten.

 
En Voque en Distraction zijn in het vaste assortiment opgenomen, dus als je belangstelling hebt, zullen ze met liefde op je wachten. De prijsklasse ligt hoog, maar dan krijg je ook zeker wat! De lipstick zal zo'n 29 Euro kosten en de nagellak 23 Euro. Zeker geen producten die je in mijn geval 'zo maar' even koopt, maar echt als een aanwist en kleine pronkstukjes in mijn stash.
 
Lots of love, Lotte