vrijdag 10 augustus 2012

Dislikes, augustus 2012


De reviews die je hier op Madam Lotte leest, zijn voor het grootste deel vaak positief. Hoe dit komt? Nou, dit komt omdat ik vooral heel leuk vind om over fijne producten te schrijven. Ik ben enthousiast en wil dit graag met jullie delen. Jammer genoeg, kom ik soms ook producten tegen die ik minder fijn vind. Maar wat moet ik hier dan toch mee, een hele review verdienen ze naar mijn idee niet. Daarom wil ik af en toe een 'dislike' artikel maken, hierin wil ik mijn dislike producten bij elkaar verzamelen en ik zal jullie vertellen, waarom ik niet tevreden ben over deze producten.


Ik begin met een aantal producten van de Hema, die er op het eerste gezicht erg leuk uit zien. Check het vrolijke patroontje van de blush! Wauw, deze trok direct mijn aandacht. Maar helaas, de blush bestaat voor een groot deel uit een over spray. De kleur blijft als nog mooi, maar het hele effect van deze blush gaat wel een beetje weg. De lakjes er naast waren voor mij ook een tegen valler. Slechte dekking en veel lucht belletjes.



De Sally Hansen nagelstickers, ik schreef er al een review over. Het patroontje is cute, erg leuk vooor een keertje. De manier van aanbrengen is fijn, ze plakken gemakkelijk op je nagels, maar de houdbaarheid is bagger. Na één dag beginnen de stickers al te chippen, zelfs met een topcoat er over! Balen, want je betaald een behoorlijk bedrag voor deze nagel stickers.


Urban Decay kwam dit voorjaar met een hele leuke set nagellakken. Ik was enthousiast, wat een vrolijke neon kleuren! Maar helaas, de kleur Showboat (neon oranje) was al knetter hard, voordat ik hem open draaide. Volledig uitgedroogd en niet meer mee te werken, zelfs een nagellak verdunner kon de lak niet meer redden.



Papilotten, ik wilde ze altijd al eens proberen. Ik hoopte op een bos vol mooie krullen, maar het resultaat was een oudbollig kapsel met rommelige krullen. Nee hoor, dit zag er echt niet uit! Eerder een beetje lachwekkend.



Lipstains, ze zijn niet voor mij gemaakt. Mijn zusje is er dol op, ze gebruikt ze bijna dagelijks. Maar voor mij zijn ze niet weg gelegd. Lees hier de review. Ik vind ze niet prettig aan voelen op mijn lippen en naar mijn idee zijn ze er alleen in rode tinten. Nee, doe mij maar een romige, nude lipstick! Maar dat is natuurlijk mijn smaak he, de kwaliteit is verder prima, daar heb ik dan ook niets op aan te merken.

Dit waren mijn dislikes van dit moment. Hopelijk komt zo'n artikel als dit niet te vaak online, want het liefst wil ik alleen maar mooie, goed werkende producten met jullie delen. Maar dit kan natuurlijk niet altijd. Ik denk dat het ook goed is, om af en toe dislikes met jullie te delen, om miskopen te voorkomen. Hebben jullie nog afraders of dislikes, deel het dan in de comments!

Lots of love, Lotte